تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 82232
زیست آنلاین: پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان (EEEB) با همکاری پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف، کارگاه‌های آموزشی "مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان" را در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.
فرهنگسرای فردوس میزبان شهروندان تهرانی در کارگاه "مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان"
به گزارش زیست آنلاین، این کارگاه‌های آموزشی در 15 فرهنگسرا در سراسر تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، آشنایی شهروندان تهرانی با مباحث جدید در حوزه بهینه­ سازی انرژی است و روش‌های بهینه‌ سازی مصرف انرژی در ساختمان برای آنان توضیح داده می‌شود.

از سرفصل‌های کارگاه‌های آموزشی می‌توان به موضوعاتی چون تشریح قبوض گاز، روش‌های بدون هزینه بهینه‌ سازی انرژی، مباحث هوشمندسازی، معرفی فناوری‌های مرتبط با اینترنت اشیا و فناوری اطلاعات موثر در کاهش مصرف انرژی، معرفی فناوری­های جدید در ساختمان‌ها و همچنین مفاهیمی چون کاربرد انرژی خورشیدی در گرمایش، تولید برق و سرمایش برای مخاطبان تشریح می­‌شود.

دومین کارگاه از این سری، از ساعت 9 تا 12 روز شنبه، نوزدهم بهمن ماه 1398 در فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات برگزار می‌شود.  

شرکت در این کارگاه‌های آموزشی نیم روزه برای تمامی شهروندان تهرانی رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد. این کارگاه‌ها با مشارکت و همکاری اداره کل محیط زیست و توسعه پایداری شهرداری تهران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

https://zistonline.com/vdcgxx97.ak9xw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما