تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68277
زیست آنلاین: تشکیل جلسات مختلف با هدف برآورد میزان عرضه و تقاضا ی انرژی می تواند عملکرد رو به رشدی در تولید و بهره وری انرژی های پاک ایجاد نماید.
نوآوری های انرژی پاک در آینده!
به گزارش زیست آنلاین: یکی از موانع موجود در راستای تولید انرژی پاک، هم راستا نبودن بازار جهانی عرضه و تقاضا می باشد. امروزه شرکت هایی که مایل به سرمایه گذاری در فن آوری های انرژی پاک هستند و همچنین شرکت های متعهد به تهیه انرژی تجدید پذیر همواره در تلاش هستند تا در مسیر انرژی های پاک قدمی به جلو بردارند. در این راستا آنها به افراد بسیار خلاق نیاز دارند تا ایده های جدیدی را ارائه دهند.

از سوی دیگر نوآورانی که می خواهند ایده های خود را به اشتراک بگذارند، برای تکمیل محصولات و راه اندازی برنامه ها و پروژه های خود، به زمان و سرمایه کافی احتیاج دارند.  یکی از برنامه ی پیشنهادی در آینده ایجاد جلسات "تبادل عرضه و تقاضا" می باشد.

 بر این اساس عرضه و تقاضا های موجود و نوین منجر به تشکیل یک بازار جهانی نوین خواهد بود و نوآوران تکنولوژی پاک می توانند پروژه های عظیم خود را با هزینه های ۳۰۰۰۰۰ تا ۲.۵ میلیون دلار عملی سازند و در واقع با سرمایه گذاران بالقوه، جهت تکمیل پروژه های خود دیدار کنند.

این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به انجام برنامه های راهبردی و خلاقانه و همچنین بالا بردن کیفیت پروژه ها از طریق ایجاد یک رقابت جدی در میان بازار جهانی عرضه و تقاضا تشکیل خواهد شد. / منبع:  forbes

https://zistonline.com/vdcja8em.uqeoazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما