تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 87141
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نظارت بهداشتی- قرنطینه‌ای دامپزشکی بر صادرات ۲۹ هزار و ۲۶ تن انواع آبزیان در این استان برای صادرات به ۱۴ کشور انجام شده‌است.
افزون بر ۲۹ هزار تن آبزی از بوشهر به ۱۴ کشور جهان صادر شد
افزون بر ۲۹ هزار تن آبزی از بوشهر به ۱۴ کشور جهان صادر شد
به گزارش زیست آنلاین، محمد حسن رهنما روز سه شنبه به خبرنگاران اظهارکرد: استان بوشهر بزرگترین تولیدکننده میگوی پرورشی کشور است، علاوه براین در بنادر و صیدگاه‌های متعدد این استان، صید انواع ماهیان دریایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: آبزیان صادراتی از اسان بوشهر از ابتدای سال ۱۴۰۵ تاکنون شامل ۲۱ هزار تن میگوی پرورشی (تازه و منجمد)، ۷ هزار و ۹۴۷ تن ماهی منجمد، حدود ۶ تن ماهی تازه و ۳۴ هزار کیلوگرم خرچنگ بوده‌است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اضافه کرد: آبزیان تولید شده در این استان پس از فرآوری، نظارت و آزمایشات لازم به ۱۴ کشور شامل ارمنستان، بحرین، چین، گرجستان، قزاقستان، کویت، لبنان، عمان، لهستان، قطر، ترکیه، روسیه، امارات متحده عربی و مالزی صادر شده‌است./ایرنا
https://zistonline.com/vdca66na.49n0y15kk4.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما