تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 86771
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تقدیر از افزایش تولید گندم اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌ های دو سال اخیر، این میزان تولید در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسید اما به دلیل همت و تلاش کشاورزان و مسئولان بخش این حجم از تولید محقق شد.
با وجود خشکسالی‌ها افزایش تولید گندم در سال جاری محقق شد
به گزارش زیست آنلاین، « عارف نوروزی»  روز سه شنبه درهمایش آغازین سال زراعی (۱۴۰۱ - ۱۴۰۲) طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور به همت ستاد اجرایی فرمان امام که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: دولت باید تمام تلاش خود را برای تامین نیاز کشور به گندم از طریق تولید داخل و خرید از کشاورزان انجام دهد و به این صورت تعادل ارزی نیز ایجاد می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهارداشت: با توجه به خشکسالی‌ های دو سال اخیر، این میزان تولید در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسید اما به دلیل همت و تلاش کشاورزان و مسئولان بخش این حجم از تولید محقق شد.

نوروزی با بیان اینکه همه مسئولان کشور مسئولیت‌  هایی دارند که باید به خوبی به آن عمل کنند، گفت: این پسندیده نیست که یک مسئول خود منتقد باشد، بلکه اگر هر کسی خود به وظایفش عمل کند، بخشی از مشکلات حل می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه کرد: با توجه به آمارهای ٧٠ هزار روستای کشور از سال ١٣٢۶، دو سوم این روستاها یا به شهر تبدیل و یا خالی از سکنه شده اند و سیمای روستایی خود را از دست داده‌اند.

نوروزی گفت: توسعه آبزی پروری در کشور از اقدامات مهمی است که می‌تواند امنیت غذایی را تضمین کند و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری و تلاش بیشتری شود.

 
https://zistonline.com/vdcizyav.t1aqy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما