تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81837
زیست آنلاین: لیبرال دموکرات ها متعهد شده اند که اگر دولت را بدست بگیرند، سالانه 60 میلیون درخت بکارند و تا سال 2045 پوشش جنگلی انگلستان را 1 میلیون هکتار افزایش دهند.
وعده دموکرات ها برای کاشت 60 میلیون درخت
به گزارش زیست آنلاین، رهبر این حزب، "جو سوینسون"، روز گذشته برای کاشت یک درخت به همپستد در شمال لندن سفر کرد و برای آنچه که او به عنوان بزرگترین برنامه کاشت درخت در تاریخ انگلستان توصیف کرده، پیشنهاداتی ارائه داد.
انگلیس یکی از کمترین پوشش های جنگلی را در میان کشورهای اروپایی دارد. تنها 10 درصد از مساحت انگلیس توسط پوشش گیاهی پوشیده شده است. این در حالی است که این رقم در فرانسه 31 و در اسپانیا 37 درصد است.
بر اساس گزارشات، کاشت درخت در انگلیس در سال گذشته با کندی روبرو شد و تنها 1420 هکتار در این کشور در سال گذشته کاشته شد که با هدف 5 هزار هکتاری فاصله دارد.
کمیته تغییرات اقلیمی می گوید انگلستان برای رسیدن به هدف انتشار خالص صفر، باید 1.5 میلیارد درخت بکارد که معادل 30 هزار هکتار در سال است.
این ایده حزب لیبرال دموکرات، بخشی از برنامه این حزب برای رسیدن به انتشار خالص صفر گازهای گلخانه ای در سال 2045 و کاهش انتشار تا 2030 در مقایسه با امروز است.
"سوینسون" گفت این حزب اقدامات پر رنگی را برای کاهش انتشار کربن در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد. برنامه ما شامل بزرگترین برنامه کاشت درخت در تاریخ انگلستان است که شهر ها و حواشی شهرها را سبز خواهد کرد تا گازهای مضر منتشر شده را جذب کنند. این برنامه به ما کمک خواهد کرد تا به هدف انتشار خالص صفر برسیم و از گونه های جانوری حفاظت کنیم. مقابله با آلودگی هوا و بهبود فضای عمومی، از دیگر دستاوردهای این برنامه است. حزب محافظه کار، موضوع تغییرات اقلیمی را جدی نمی گیرد. فقط حزب لیبرال دموکرات، برنامه های جدی برای تاثیر گذاری در مبارزه با تغییرات اقلیمی و ساختن آینده ای روشن تر برای کره زمین دارد.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcgu797.ak9qw4prra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما