کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آب منطقه ای چهارمحال بختیاری از ارسال مستندات به دستگاه قضایی خود داری کرد

تجمع کشاورزان بختیاری در اعتراض به پروژه بهشت آباد

مدیر عامل آب منطقه ای: به من مربوط نیست

8 بهمن 1399 ساعت 16:53

زیست آنلاین: امروز چهارشنبه ۸ بهمن کشاورزان معترض به اجرای پروژه های انتقال آب از سرشاخه های کارون در مقابل شرکت آب و منطقه ای استان چهار و محال بختیاری تجمع کردند و برای چندمین بار خواستار پاسخگویی قانونی این شرکت به استعلامات قضائی صورت گرفته توسط دستگاه قضایی در رابطه با پروژه های انتقال آب کوهرنگ 3 بهشت آباد و گلاب شدند؛ فردوس کریمی مدیر عامل شرکت در پاسخ به این اعتراضات گفت پاسخگویی در رابطه با ابعاد و پیامدهای این پروژه ها به آب منطقه ایی استان چهارمحال و بختیاری مربوط نمی شود.


 به گزارش زیست آنلاین، کشاورزان بختیاری امروز چهارشنبه مورخ 8 بهمن 99 در مخالفت با انتقال آب سرشاخه های کارون، مقابل شرکت آب منطقه ای این استان تجمع کردند

تجمع کنندگان با اعتراض در مقابل آب منطقه ایی با انتقاد از اعمال فشار صورت گرفته بر سازمان محیط زیست جهت صدور مجوز محیط زیستی پروژه بهشت آباد انتقاد کردند.

در این تجمع معترضان از توقف رسیدگی قضایی به شکایات مطروحه دردستگاه قضایی از یک سو و خود داری آب منطقه ایی این استان از پاسخ شفاف به استعلامات قضایی در مورد پروژه های انتقال آب انتقاد کرده و خواهان جلوگیری از برخی اعمال نفوذهایی که به گفته آنها از سوی برخی مقامات ارشد قوه قضاییه در پرونده های پروژه های انتقال آب صورت می گیرد، شدند.

مدیر عامل در گفتگو با زیست آنلاین: به ما مربوط نیست

فردوس کریمی مدیر عامل شرکت آب و منطقه ای استان چهار و محال بختیاری در گفتگو با زیست آنلاین ضمن تائید تجمع و در خواست کشاورزان گفت پروژه های انتقال آب کوهرنگ 3 بهشت آباد و گلاب به ما مربوط نیست و مجری این پروژه ها  آب منطقه ای اصفهان و شرکت ملی توسعه منابع آب و نیرو است.

ریشه اعتراض

کشاورزان در حالی به پاسخ مدیر عامل آب منطقه ایی استان چهارمحال و بختیاری انتقاد می کنند که معتقدند در یکصد و یکمین جلسه کمیته فنی آب منطقه ایی که در رابطه با ارزیابی انتقال آب بهشت آباد به فلات مرکزی برگزار شد به صراحت بر آثار تخریبی پروژه بهشت آباد بر استان چهارمحال و بختیاری اشاره شده است. این در حالی است که مدیر عامل آب منطقه ایی با وجود اطلاع از مطالعات دفتر فنی آب منطقه ایی از ارسال این مستندات مهم به دستگاه قضایی خود داری کرده است.


کد مطلب: 83705

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/83705/تجمع-کشاورزان-بختیاری-اعتراض-پروژه-بهشت-آباد

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com