کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعضای جدید شورای عالی حفاظت محیط‌زیست منصوب شدند

9 خرداد 1401 ساعت 15:00

در احکامی جداگانه از سوی رئیس‌جمهوری اعضای جدید شورای عالی حفاظت محیط‌زیست منصوب شدند.


به گزارش زیست آنلاین، از سازمان حفاظت محیط‌زیست، در حکم سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری خطاب به هادی سلیمانپور، محمد یزدی، مجید مخدوم و نغمه مبرقعی دینان به عنوان اعضای جدید شورای عالی محیط زیست آمده است: در اجرای ماده (۲) اصلاحی موضوع‌بند (۱) ماده‌ واحده قانون حفاظت و بهسازی محیط‌زیست ۱۳۷۱/۸/۲۴ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، با عنایت به سوابق علمی و تجارب جناب‌عالی/سرکار عالی به‌ موجب این حکم برای مدت سه سال به‌ عنوان عضو شورای عالی حفاظت محیط‌زیست منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حضور فعال در جلسات شورا و تشریک‌ مساعی سایر اعضای محترم، ضمن بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در حفاظت، بهبود و بهسازی محیط‌زیست مجدانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جناب/ سرکار عالی را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

طبق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست مصوب ۲۸ خرداد ۱۳۵۳ و اصلاحیه ۲۴ آبان ۱۳۷۱، سازمان محیط زیست وابسته به ریاست‌جمهوری است و زیر نظر شورای‌عالی حفاظت محیط زیست انجام وظیفه می‌کند. ریاست شورای‌عالی با رئیس‌جمهور و اعضای آن عبارتند از: وزرای صنایع و معادن، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، کشور، و رؤسای مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان حفاظت محیط زیست و ۴ نفر از اشخاص یا مقامات ذی‌صلاح که بنا به پیشنهاد رئیس سازمان محیط زیست و تصویب رئیس‌جمهور برای مدت ۳ سال منصوب می‌شوند.


کد مطلب: 86485

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/86485/اعضای-جدید-شورای-عالی-حفاظت-محیط-زیست-منصوب-شدند

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com