کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد

لزوم تخصیص اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران

18 مهر 1400 ساعت 18:29

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر لزوم تخصیص اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان تهران تاکید کرد.


به گزارش زیست آنلاین، مسعود شفیعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه تهران در سال جاری امروز یکشنبه با حضور اعضا برگزار شد که موضوعات مختلف مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه لزوم تخصیص اعتبارات برای مبارزه با گرد وغبار در استان تهران بررسی شد.

وی گفت: ر این جلسه بیشترین تاثیرپذیری از پدیده گرد و غبار در سطح تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد این استان نیز به تناسب اعتبارات ملی در خصوص پیگیری اعتبارات استانی اقدامات لازم را انجام دهد.

شفیعی تاکید کرد: ساماندهی صنوف در شهر پردیس نیز یکی دیگر از موضوعات بود که مقرر شد شهرداری پردیس با استفاده از مبانی قانونی نسبت به صدور پروانه لازم برای اراضی که در محدوده شهر هستند اقدام کنند. همچنین برای سایر واحدهای صنفی فاقد سند در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی استان تهران بررسی های لازم انجام خواهد شد تا راهکار مناسبی جهت کسب پروانه این واحدها اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: مجتمع های صنفی در  سطح تهران دارای موضوعات زیاد و متنوعی هستند برهمین اساس مقرر شد بررسی مشکلات این مجتمع ها نیز با ارائه گزارشی در جلسه بعدی شورا  مورد ارزیابی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی در تشریح دستاوردهای برگزاری جلسات شورای بر نامه ریزی تهران گفت: در جلسات شورای برنامه ریزی سیاست گذاری ها انجام‌ می شود و موضوعات جزئی اجرایی کمتر در شورا مطرح می شود به این ترتیب اعضا به صورت کلان مشکلات واحدهای صنفی در سطح تهران را مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به رفع مشکلات به صورت ریشه ای اقدام می شود./ایسنا


کد مطلب: 85393

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/85393/لزوم-تخصیص-اعتبار-مقابله-پدیده-گرد-غبار-تهران

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com