کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش دفاع شخصی و رشته های رزمی به ماموران اجرایی محیط زیست تهران

9 خرداد 1400 ساعت 13:40

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مجموعه آموزش هایی پیش بینی شده که به ماموران اجرایی محیط زیست استان تهران ارائه می شود که این آموزش ها کاربردی بوده و به آنها در انجام ماموریت های سازمانی کمک کند .


به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران فرهاد زندی با اشاره به آموزش هایی که کارکنان و محیط بانان درطول دوران خدمت انجام می دهند، گفت: لازمه به روز بودن و افزایش توانمندی کارکنان برای حضور فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتر، آموزش مستمر در تمام سطوح یک سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت موضوع حفاظت از مناطق تحت مدیریت و منابع طبیعی ضرورت آموزش را برای محیط بانان سازمان محیط زیست بیشتر می‌کند، افزود: از جمله این آموزش ها، آموزش های روانشناختی، نحوه بکارگیری سلاح ، دفاع شخصی و زندگی در شرایط سخت است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به درگیری های غیر عمد و عمدتا سهوی محیط بانان با شکارچیان متخلف و شکارکشان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست اشاره کرد و تصریح کرد: در این ماموریت ها عمده تلاش محیط بانان متمرکز به خلع سلاح متخلف بدور از درگیری و تیراندازی بوده و بدین منظور آموزش دفاع شخصی و رزمی می تواند در موارد خاص به کمک محیط بانان بیاید.

زندی ادامه داد: دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان استان تهران از امروز یکشنبه 9 خرداد آغاز شده و به مدت 6 روز ادامه دارد که در این دوره 60 نفر از ماموران اجرایی زیر نظر مربی تایید شده تربیت بدنی آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.


کد مطلب: 84534

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/84534/آموزش-دفاع-شخصی-رشته-های-رزمی-ماموران-اجرایی-محیط-زیست-تهران

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com