کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودکان نیوجرسی از مهد کودک با تغییرات اقلیمی آشنا می شوند

17 خرداد 1399 ساعت 9:25

نیوجرسی اولین ایالتی است که تغییرات آب و هوایی را به استانداردهای آموزشی K-12 خود افزود و دانش آموزان نیوجرسی یادگیری در مورد نغییرات اقلیمی را از مهد کودک ها آغاز می کنند.


به گزارش زیست آنلاین، دانش آموزان نیوجرسی شروع به یادگیری در مورد تغییرات آب و هوایی را از مهد کودک ها آغاز می کنند و می توانند تحصیلات در مورد این بحران را بر اساس معیارهای جدید تحصیلی ایالت ادامه می دهند.

اداره آموزش و پرورش این ایالت دستورالعمل های جدید را در روز چهارشنبه به تصویب رساند که جزئیات آموزشی 1.4 میلیون دانش آموز در آن آمده است.

مقامات این ایالت  گفتند: این اولین ایالتی است که آموزش تغییرات اقلیمی را در استانداردهای یادگیری K-12 می آورد.

نیوجرسی در حال حاضر با مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی، از جمله ناپدید شدن خط ساحلی، طوفان های بزرگ و تابستان های گرم دست پنجه نر می کند.

فرماندار ایالت نیوجرسی می گوید: این نسل از دانش آموزان بیش از هر کس دیگری اثرات تغییرات اقلیمی را احساس خواهند کرد و بسیار مهم است که به هر دانشجو فرصتی برای مطالعه و درک بحران آب و هوا از طریق یک محتوی جامع و بین رشته ای ارائه شود.

جوانان، از جمله گرتا تونبرگ در صف اول اعتراضات اخیر در مورد تغییرات آب و هوا بوده اند و دانش آموزان بیش از 100 کشور جهان سال گذشته در این اعتراضات شرکت کردند.

منبع: cnn


کد مطلب: 82717

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/82717/کودکان-نیوجرسی-مهد-کودک-تغییرات-اقلیمی-آشنا-می-شوند

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com