کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه حفاظت شده جهان نما متوقف می شود

30 تير 1397 ساعت 4:46

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: در گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده جهان نما (گرگان) مشاهده و جلوی انجام عملیات گرفته شد.


به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، امیر عبدوس اظهار داشت: در گشت و کنترل و پایش ماموران یگان حفاظت محیط زیست گرگان در منطقه حفاطت شده جهان نما در محل روستای زیارت گرگان، یک نفر متخلف را در حین ساخت و ساز غیر مجاز که قصد تغییر کاربری اراضی ملی را داشت، شناسایی کردند.

وی گفت: در همین راستا مامورین این اداره ضمن توقف از ادامه عملیات با تنظیم صورتجلسه تخلف، پرونده این متخلف را به مراجع قضایی ارجاع کردند و قاضی شعبه اول بازپرسی دادسرای گرگان پس از بررسی پرونده، حکم توفف عملیات ساخت و ساز را صادر و به فرد متخلف ابلاغ کردند.

مدیرکل حفاطت محیط زیست گلستان در پایان گفت: مردم فهیم و شهروندان عزیز استان گلستان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در زمینه محیط زیست از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه های محیط زیست و منابع طبیعی، شکار و صید غیرمجاز، خرید و فروش و عرضه حیات وحش و آتش سوزی را با شماره تلفن های ۱۵۴۰ یا ۰۱۷۳۲۵۴۵۴۶۳ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود./ منبع: مهر


کد مطلب: 78331

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/78331/ساخت-ساز-غیر-مجاز-منطقه-حفاظت-شده-جهان-نما-متوقف-می-شود

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com