کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عیسی کلانتری دراجلاس بروکسل درباره«تغییرات آب و هوایی» شرکت خواهد کرد

30 خرداد 1397 ساعت 1:00

هیات اعزامی از کشورمان قراراست در مورد گفت وگوهای مربوط به تغییرات آب وهوا با عنوان گفت وگوهای تالانوآ و تعهدات مربوط به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از جانب کشورهای صنعتی تا قبل از سال ۲۰۲۰ صحبت کنند.


به گزارش زیست آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نشست دو روزه وزرای محیط زیست کشورها تحت عنوان « وزرا برای اقدام زیست محیطی» ۳۰ و ۳۱ خردادماه در بروکسل برگزار می شود. دراین نشست عیسی کلانتری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.

این اجلاس به ابتکار اتحادیه اروپا و کشورهای کانادا و چین برگزار می‌شود و هیات اعزامی از کشورمان قراراست درباره موضوعاتی  نظیر بررسی پیشرفت‌ها و موانع پیش روی مذاکرات مربوط به اجرائی شدن توافقنامه پاریس، گفت وگوهای مربوط به تغییرات آب وهوا با عنوان گفت وگوهای تالانوآ و تعهدات مربوط به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از جانب کشورهای صنعتی تا قبل از سال ۲۰۲۰ صحبت کنند.

هدف از برگزاری این اجلاس، تلاش برای نزدیک کردن مواضع اختلافی و دیدگاه‌های کشورهای جهان  برای دستیابی به توافقی جامع در نشست آتی کنوانسیون تغییرات آب و هوایی است./ منبع: ایسنا


کد مطلب: 73960

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/73960/عیسی-کلانتری-دراجلاس-بروکسل-درباره-تغییرات-آب-هوایی-شرکت-خواهد

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com