رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت یازدهم گفت: رشد سبز رشد اقتصادی پایدار است که ملازم الزامات زیستمحیطی است بنابراین دولت دوازدهم این امر را بهصورت جدی پیگیری میکند.

دولت دوازدهم مسیر رشد سبز را در پیش دارد
23 مرداد 1396 ساعت 11:30
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت یازدهم گفت: رشد سبز رشد اقتصادی پایدار است که ملازم الزامات زیستمحیطی است بنابراین دولت دوازدهم این امر را بهصورت جدی پیگیری میکند.
معصومه ابتکار اظهارکرد: برنامه ششم توسعه برای کشور برنامههای روشنی را تعریف کرده است که یکی از اولویتهای آن توسعه محیط زیست است. درواقع کشور نمیتواند اولویتی بدون محیطزیست داشته باشد.
وی افزود: اولویتهای دیگری مانند رشد اقتصادی، اشتغال، موضوعات بینالمللی و همکاری با کشورهای دیگر نیز باید شکل بگیرد اما در کنار همه این خط مشیها مسئله محیط زیست و توجه به آب و ارتقای سطح محیط زیست اهمیت بسیار زیادی دارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت یازدهم با بیان اینکه دولت دوازدهم در مسیر محیط زیست گامهای خوبی برمیدارد،اظهار کرد: ما شاهد دستاوردهای خوبی در دولت یازدهم هستیم و انشاءلله شاهد ادامه این فعالیتها در دولت دوازدهم خواهیم بود.
ابتکار تاکید کرد: کشور نیازمند توسعه پایدار است. توسعه پایدار باید با محیط زیست سازگار باشد و به تخریب و آلودگی محیط زیست منتهی نشود. ما رشد سبز را میخواهیم چراکه رشد اقتصادی پایدار است. رشد سبز ملازم الزامات زیستمحیطی است.
وی خاطرنشان کرد: رشد سبز به تخریب محیط زیست منتهی نمیشود. درواقع مسیر دولت دوازدهم مسیر رشد اقتصادی و رشد سبز است؛ رشدی که آلودگی را باید به حداقل برساند.
منبع: ایسنا
کد مطلب: 63701