کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به اهداف کاهش گازهای گلخانه‌ای پایبندیم

16 خرداد 1396 ساعت 2:00

مدیرکل دفتر محیط زیست وزارت نیرو گفت: ما روی افزایش بهره‌وری و تبدیل انرژی فسیلی به الکترسیته و حرارت، افزایش راندمان انتقال برق به منازل، افزایش راندمان استفاده از برق در تجهیزات کار می کنیم.


بهرام طاهری با اشاره به فعالیت‌های وزارت نیرو در جهت توسعه  پایدار زیست محیطی گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما محدود شدن برداشت از آب های زیرزمینی است در همین ارتباط ممکن است در برخی مناطق کاشتن درخت و در برخی مناطق دیگر جلوگیری از کاشت درخت فعالیت زیست محیطی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ما اکنون روی کاهش گازهای گلخانه ای و آلاینده ها کار می کنیم، افزود: از جمله اهداف پذیرفته شده ایران در سازمان ملل کاهش گازهای گلخانه‌ای است که ما نیز با جدیت آن را دنبال می کنیم و به آن پایبند هستیم.
مشاور وزیر نیرو و مدیر کل دفتر محیط زیست وزارت نیرو با اشاره به اینکه منطقه خاورمیانه و شمال افریقا بیشترین آسیب را از انتشار گازهای گلخانه ای متحمل می شوند، تصریح کرد: ما روی افزایش بهره وری و تبدیل انرژی فسیلی به الکترسیته و حرارت، افزایش راندمان انتقال برق به منازل، افزایش راندمان استفاده از برق در تجهیزات کار می کنیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های وزارت نیرو در بخش افزایش سهم انرژی‌های نو و افزایش بهره‌وری اظهار داشت: در این رابطه اجرایی شدن اهداف کلان کشور و همچنین تعهدات بین المللی در حال برنامه ریزی است.

 

منبع: ایلنا

 


کد مطلب: 62733

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/62733/اهداف-کاهش-گازهای-گلخانه-ای-پایبندیم

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com