کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال از ایده‌های نو جهت حل مشکل ریزگردها

30 فروردين 1396 ساعت 2:10

با توجه به مشکلات به وجود آمده در مناطق جنوبی کشور و وظیفه ملی جهت همکاری در این حوزه، مرکز نانو با برگزاری نشست‌های تخصصی از ایده‌های نو در حل این مشکل استقبال می کند.


نسترن ریاحی گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در مناطق جنوبی کشور و وظیفه ملی برای همکاری در این حوزه، مرکز نانو با برگزاری نشست‌های تخصصی از ایده‌های نو در حل این مشکل استقبال می‌نماید.

وی افزود: به کارگیری فناوری نانو در حوزه تولید و انتقال برق و انرژی، توزیع برق، انرژی‌های تجدیدپذیر و حل مشکلات ریزگردها در مناطق جنوب کشور، از عمده محورهای اصلی این کنفرانس است به همین منظور پنج نشست کلیدی و تخصصی با محورهای مذکور برگزار می شود.

دبیر پنجمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی افزود: این کنفرانس با اهداف تجاری سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، آینده نگاری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، فناوری نانو، نوآوری و خلاقیت در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، واکاوی نقاط قوت و ضعف فناوران نانو در حوزه برق و انرژی، تشویق پژوهشگران حوزه نانو برای فعالیت در زمینه‌های برق و انرژی، ایجاد فرصت‌ها و رفع چالش‌های بکارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و تسهیل ارتباط و تبادل دانش میان فناوران حوزه نانو و بهره برداران حوزه برق و انرژی در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا


کد مطلب: 62054

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/62054/استقبال-ایده-های-نو-جهت-حل-مشکل-ریزگردها

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com