کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت کشتی جمع‌کننده زباله‌های رادیواکتیو در روسیه

29 فروردين 1396 ساعت 3:10

روسیه در نظر دارد تا کشتی جدیدی برای جمع‌آوری زباله‌های رادیواکتیو در قطب شمال بسازد.


این کشتی چند منظوره با نام INF-۲ ، از نوع رودخانه‌های دریایی خواهد بود و توانایی جمع‌آوری زباله‌های رادیوآکتیوی را از منطقه قطب شمال و خاور دور روسیه دارد.

هم‌چنین این کشتی جدید می‌تواند تجهیزات، ماشین آلات و ادوات لازم را به نیروهای وزارت دفاع روسیه در این منطقه برساند.

طول این کشتی جدید مجهز به یخ شکن ۱۴۰ متر و وزن آن ۱۲ هزار تن خواهد بود و قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی به بهره‌برداری برسد.


کد مطلب: 62040

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/62040/ساخت-کشتی-جمع-کننده-زباله-های-رادیواکتیو-روسیه

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com