مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به نقش انرژی های تجدید پذیر گفت : پیش بینی می شود طی دو سال آینده ۲۰ درصد از برق مصرفی ادارات از طریق انرژیهای خورشیدی و تجدیدپذیر تأمین شود.

کاهش 20 درصدی مصرف برق از طریق انرژی های تجدید پذیر
26 بهمن 1395 ساعت 9:10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به نقش انرژی های تجدید پذیر گفت : پیش بینی می شود طی دو سال آینده ۲۰ درصد از برق مصرفی ادارات از طریق انرژیهای خورشیدی و تجدیدپذیر تأمین شود.
به گزارش زیست آنلاین و به نقل از انجمن انرژی های تجدید پذیر ،علیزاده نخستین پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی را کاهش تلفات انرژی بیان کرد و اظهار داشت: بر اساس اقتصاد مقاومتی، بسیاری از سازمان های دولتی مکلف هستند تا اتلاف انرژی را به ۱۱ درصد کاهش دهند.
وی در ادامه افزود: اولویت دیگر توجه جدی به تولید انرژی پراکنده است.
علیزاده ادامه داد: تاکنون اقدام به تولید ۱۱ مگاوات انرژی پراکنده با استفاده از نیروگاههای CHP کردهایم که در شهرهای مختلف استان تا ۲۰۰ مگاوات تعهد اجرای نیروگاههای تولید انرژی پراکنده را به انجام رساندهایم.
علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: برای ۲۹۷ خانوار عشایری ما اقدام به واگذاری بستهها و پکیجهای انرژی خورشیدی چمدانی کردهایم تا از این طریق از نعمت برق بهره مند شوند.
کد مطلب: 61433