تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 78413
نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: باید از زنده بادها و مرده بادهای بی‌حاصل پرهیز کرد؛ چراکه در محیط آرام استعدادها شکوفا می‌شود. در محیط متشنج اگر استعدادی نیز وجود داشته باشد از بین می‌رود.
در حق‌آبه هیرمند به وعده‌های داده شده عمل کنید
به گزارش زیست آنلاین، حبیب الله دهمرده در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای رئیس جمهور برای جلوگیری از تخلیه تنگه احد سیستان بر اثر خشکسالی طبق قول‌های داده شده و گزارش ها تقدیمی یک بار برای همیشه اقدام کنید.

 

وی در تذکری دیگر به معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور گفت: ضمن تشکر از «آب ژرف» نسبت به اجرایی شدن سایر بندهای صورت جلسه ۲۸ /۴/ ۹۵ اقدام شود.

 

دهمرده در تذکری دیگر به سخنگوی دولت و وزرای دولت گفت: مسائلی نظیر حق آبه ایران از رودخانه هیرمند و انتقال آب از دریای عمان، مشکلات آب شرب و تقسیم استان و گازرسانی و ایجاد کارخانجات را مورد توجه قرار داده و به وعده‌های داده شده عمل کنید تا مردم نسبت به مسئولان بد بین و ناامید نشوند.

 

وی تصریح کرد: باید از زنده بادها و مرده بادهای بی‌حاصل پرهیز کرد. در محیط آرام استعداد ها شکوفا می شود. در محیط متشنج اگر استعدادی نیز وجود داشته باشد از بین می رود.

 

وی در پایان گفت: آقای ترامپ بدان در طول تاریخ مردم ایران افتخارات فراوانی داشته و هزاران توطئه را به فرصت تبدیل کردند و این بار نیز با تعامل و همدلی مشت محکمی به تو خواهند زد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcc10qm.2bq4s8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما