تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 68136
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست محیطی تاکید کرد و گفت: برای انجام رسالت‌های محیط بانی به شدت به کمک ناجا نیاز داریم چراکه امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست کشورمان نیست و در همین راستا درصدد تحقق شعار ۸۰ میلیون نفر محیط بان در کشور هستیم.
ضرورت تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست‌محیطی
به گزارش زیست آنلاین، جمشید محبت خانی در عیادت از محیط بان همدانی «محمد مرادی» که دچار بیماری شده و ساکن کبودرآهنگ است؛ ضمن دلجویی و عیادت از وی به بررسی مشکلات محیط بانان استان همدان پرداخت.

وی در ادامه گفت: حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان و گیاه و حیوانات است و اگر نگاه راهبردی در این عرصه نداشته باشیم، بقای نسل آینده به خطر می افتد. هدف ما این است که مردم از همه اقشار و تمام دستگاه های مدیریتی برای حفظ محیط زیست در کنار ما باشند تا در نهایت امنیت ملی کشور تامین شود.

محبت‌خانی تاکید کرد: حفظ محیط زیست با مسئله حق الناس گره خورده است و اگر به آینده فرزندانمان اهمیت می دهیم باید به محیط زیست توجه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست وی مسئله کاهش منابع آبی را از مسائل مهم و استراتژیک کشور برشمرد و گفت: ۲۰ سال آینده مسئله اصلی منطقه، مسئله تامین آب خواهد بود و هر فرد باید هر کاری که از دستش بر می آید برای حفظ بقا و به خطر نینداختن آن انجام دهد و این موضوع تعارف بردار نیست.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcd9f09.yt0js6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما