تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : 63297
عضو منتخب شورای شهر آمل مطرح کرد:

مردم و مسولان همقدم برای حرکت به سوی تغذیه سالم

زیست آنلاین : حضور مردم و کشاورزان در کنار مسوولان می تواند تاثیر گذاری چنین همایش هایی را افزایش دهد و قدم های رسیدن به تغذیه سالم را بلند تر کند.
مردم و مسولان همقدم برای حرکت به سوی تغذیه سالم
محمد محمدی  آمار بالای سرطان را به عنوان سونامی نام می برد و به زیست آنلاین می گوید : وقتی در چنین برنامه و جشنواره ای که مردم و کشاورزان مخاطبان آن هستند مباحث مربوط به سلامت برگزار می شود اثرگذاری آن به مراتب بیشتر خواهد شد . زیرا مباحث مهمی که با جان و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد می تواند به زبان ساده مطرح شده و تاثیر بیشتری بر جای بگذارد.
عضو منتخب شورای شهر آمل با اشاره به برگزاری جشنواره غذای ارگانیک-زندگی سالم که در آمل برگزار می شود در ادامه می افزاید : ما از ناحیه تغذیه دچار مشکل هستیم و هر جا که جلوی این کار گرفته شود منفعت است و توانسته ایم شهروندانمان را از خطر ابتلا به بیماری های دشوار دور کنیم به همین دلیل من و همکارانم در شورای شهر برگزاری چنین همایش هایی و حمایت از NGOهایی که در این راستا فعالیت می کنند را به عنوان اصلی در کار خود قرار می دهیم زیرا به نظر می رسد که این جشنواره ها که مخاطب آن مردم هستند و مسوولان نیز در ان شرکت می کنند، می تواند مفید واقع شود . زیرا مشکلات توسط مردم مطرح می شود و حضور مسوولان باعث می شود راهکاری برای حل آنها در نظر گرفته شود . 
 عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل می گوید: شرایط شهر آمل باعث می شود که کشاورزی از پتانسیل بالایی برخوردار باشد و می توان با آگاه سازی و ایجاد زمینه برای کشاورزان مردم را به مصرف مواد سالم سوق داد . 
محمدی ضمن اشاره به اینکه به عنوان شهروند در این جشنواره حضور پیدا می کند ادامه می دهد : شرکت در این همایش می تواند اطلاعات مردم را بالا ببرد و در واقع یک نتیجه برد – برد دارد و ما در شورای شهر بر اساس وظیفه و حوزه اختیاراتمان از این نهادهای مردمی حمایت می کنیم تا در جهت سلامت افراد جامعه گام برداریم که آن هم حمایت از برگزاری چنین همایش ها و جشنواره هایی است. 
وی تاکید می کند :سلامتی شهروند، آرامش شهرنشینی و زیبایی شهر من سه هدفی است که ما در شورای شهر به همراه ۹ عضو این شورا دنبال می کنیم و از آنجاکه سلامت شهروندان در اولویت برنامه های ما قرار دارد به تغذیه سالم توجه ویژه داریم که تلاشمان را در فرهنگ سازی برای تغذیه صحیح انجام خواهیم داد.
عضو منتخب شورای شهر با تاکید بر اینکه بیشترین حمایت های شورای شهر در فرهنگ سازی خلاصه می شود در ادامه تصریح می کند  : ما تلاشمان این است که فرهنگ تغذیه ای مردم را تصحیح کنیم و این مساله نیازمند زمان و انرژی است که امیدواریم بتوانیم قدم های خوبی در این خصوص برداریم 
همایش غذای ارگانیک –زندگی سالم  چهارشنبه ۲۸ تیرماه در آمل برگزار می شود.

https://zistonline.com/vdcgux93.ak9wy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما