کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار تهران خبر داد

اصلاح قانون منع استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران

30 تير 1400 ساعت 12:25

استاندار تهران با اشاره به اصلاح قانون منع استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران از فراهم شدن زمینه افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲ برابر ظرفیت موجود صنایع خبر داد.


به گزارش زیست آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، همواره مشکلات مهمی برای واحدهای تولید و صنعتی در سطح استان تهران ایجاد کرده بود. از دو سال پیش و با پیگیری های مستمر، مرتفع شدن این معضل به نفع تولید پیگیری شد که اثرات موثری بر تولید و اشتغال بیشتر دارد.

وی افزود: بر این اساس صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره برداری و کارت شناسایی مستقر در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید در عرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط محیط زیستی مربوطه بلامانع است.

محسنی بندپی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام های مربوط به احداث و توسعه واحدهای صنعتی، شهرک ها و نواحی صنعتی حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز و توسعه آن را حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهند و عدم پاسخ در مهلت مقرر به منزله موافقت خواهد بود.

 

 


کد مطلب: 84952

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/84952/اصلاح-قانون-منع-استقرار-واحدهای-صنعتی-شعاع-۱۲۰-کیلومتری-تهران

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com