کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقایسه کیفیت پنل ایرانی و چینی

19 تير 1400 ساعت 13:26

یک پنل خورشیدی باکیفیت و مناسب باید از بازدهی بالا و قیمت مناسب برخوردار باشد. خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده از مهم‌ترین فاکتور در انتخاب و خرید پنل‌های خورشیدی می باشد.


به گزارش زیست آنلاین، برای انتخاب یک پنل خورشیدی باکیفیت و مناسب باید محصول را از چند نقطه نظر مورد بررسی قرار دهید. یک پنل خورشیدی مناسب باید از بازدهی بالایی برخوردار باشد و با کم‌ترین هزینه، نیاز‌های انرژی را برآورده کند.
 
مهم‌ترین فاکتور در انتخاب و خرید پنل‌های خورشیدی، خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده آن است. در اولین قدم قبل از خرید، تمامی شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت را دقیقا بررسی کنید. در زیر برخی از تفاوت ها را می بینید:

    پنل های چینی باکیفیت همه دارای سرتیفیکیت از آزمایشگاههای معتبر دنیا هستند ولی پنل های ایرانی نه
    قیمت پنل های چینی در مقیاس های زیاد حتی از پنل های داخلی ارزانتر می افتد
    مشخصات فنی پنل های چینی و جزئیات کامل پنل وجود دارد ولی پنل های داخلی نه
    پنل های چینی سالیان زیادی است در حال استفاده هستند و عیب ها و مشکلات آنها رفع شده ولی پنلهای داخلی هنوز در درازمدت جواب خود را پس نداده اند
    پنل های چینی در ظرفیت ها و راندمان های مختلف وجود دارند ولی داخلی ها محدودند
    پنل های چینی نیاز به حمل و نقل طولانی دارند ولی داخلی ها نه
    پنل های داخلی در دسترس هستند و به محض خراب شدن می توان از شرکت پیگیری کرد ولی چینی ها سخت تره
    پنل های چینی از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند ولی داخلی معمولا تکنولوژیهای چند سال قبل تر است

در گام بعدی برای خرید پنل خورشیدی مقدار نیاز خودتان به انرژی برق و مقدار بودجه‌ی که در اختیار دارید را مد نظر قرار دهید؛ و در آخر هم از امکانات پنل و شرایط لازم برای ارتقای سیستم، میزان تولید برق سالیانه، امکان فروش برق تولید شده و نصب و راه اندازی آن‌ها نیز اطلاعات دقیق کسب کنید.

پنل‌های چینی بیشترین فروش را در بازار ایران دارند که البته در دنیا هم جز پرفروش‌ترین پنل‌ها هستند. این پنل‌های با کیفیت با پنل‌های چینی درجه دو که در برخی از بازار‌های غیرمعتبر داخلی و توسط افراد غیرقابل اعتماد به فروش می‌رسند تفاوت دارند. میانگین بازدهی پنل‌های چینی بالای 21 درصد می‌باشد.ما در ایران تکنولوژی ساخت پنل نداریم و تقریبا اکثر قعات را وارد کرده و مونتاژ می کنیم.
راندمان بهترین پنل های ایرانی (منظور مونتاژ ایران) فعال کمتر از 20 درصد است./ برق نیوز


کد مطلب: 84882

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/84882/مقایسه-کیفیت-پنل-ایرانی-چینی

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com