کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز تحقیقات کنگره آمریکا در مورد زغال سنگ تمیز

ترجمه از فایزه فلاحتی

26 اسفند 1399 ساعت 9:25

زیست آنلاین: کنگره ایالات متحده پس از اینكه شواهدی به دست آمد كه نیروگاههای برق پس استفاده از زغال سنگ تصفیه شده شیمیایی به منظور کاهش آلودگی ، آلودگی بیشتری بیشتری تولید می كنند، در حال بررسی یارانه چند میلیارد دلاری این سوخت است.


به گزارش زیست آنلاین، نتیجه تحقیقات می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری نمایندگان برای تمدید این یارانه داشته باشد.

به گفته تحلیل گران GAO، دفتر پاسخگویی دولت، که بازوی تحقیقاتی کنگره است، در حال بررسی برنامه اعتبار مالیات زغال سنگ تصفیه شده است که حداقل یک میلیارد دلار در سال برای شرکت های ایالات متحده درآمد دارد.

پس از آنكه سری گزارش های ویژه رویترز در دسامبر 2018 فاش کرد بسیاری از نیروگاه های برق که از این سوخت استفاده می کنند و حامیان، آن را "زغال سنگ تمیز" می نامند، آلودگی بیشتری نسبت به گذشته تولید می کنند، سه سناتور دموکرات، شلدون وایتهاوس از رود آیلند، الیزابت وارن از ماساچوست و شرود براون از اوهایو خواستار تحقیقات بیشتر در باره این موضوع شدند.

طبق اطلاعات اداره انرژی ایالات متحده، در سال گذشته حدود 150 میلیون تن زغال سنگ تصفیه شده در ایالات متحده سوزانده شد. تولیدکنندگان برای هر تن اعتباری مالیاتی 7.30 دلاری دریافت می کنند.

بر اساس اطلاعات بررسی شده توسط رویترز، ذینفعان شامل Arthur J. Gallagher & Co, Detroit utility DTE Energy Co, Boston-based Fidelity Investments, Goldman Sachs Group Inc, JPMorgan Chase & Co Inc, pharmaceutical giant Mylan NV and Waste Management Inc هستند.

این اعتبار مالیاتی در پایان سال جاری منقضی خواهد شد، اما کنگره در حال بررسی تمدید آن است.

منبع: Reuters


کد مطلب: 83938

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/83938/آغاز-تحقیقات-کنگره-آمریکا-مورد-زغال-سنگ-تمیز

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com