کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وسایل نقلیه خدمات پستی آمریکا برقی می شود

ترجمه از فایزه فلاحتی

19 اسفند 1399 ساعت 10:23

زیست آنلاین: گروهی متشکل از 17 عضو دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز دوشنبه پیش نویس قانونی را برای پرداخت 6 میلیارد دلار به خدمات پستی ایالات متحده (USPS) برای خرید ده ها هزار وسیله نقلیه برقی ارائه دادند.


به گزارش زیست آنلاین، گروهی متشکل از 17 عضو دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز دوشنبه پیش نویس قانونی را برای پرداخت 6 میلیارد دلار به خدمات پستی ایالات متحده (USPS) برای خرید ده ها هزار وسیله نقلیه برقی ارائه دادند.

با اعلام این خبر، سهامWorkhorse Group Inc   سیزده درصد افزایش یافت زیرا این احتمال وجود دارد این شرکت قادر به فروش وسایل نقلیه پستی الکتریکی باشد.

ماه گذشته، هنگامی که USPS مبلغ  ۴۸۲ میلیون دلار به Oshkosh Defense ، برای نهایی کردن تولید وسایل نقلیه پستی نسل جدید اعطا کرد، ارزش سهام این شرکت افت پیدا کرد.

این لایحه که توسط جارد هافمن تهیه شده است، نیاز دارد که حداقل 75 درصد از ناوگان جدید، وسایل نقلیه الکتریکی یا انتشار صفر باشند.

 USPS ماه گذشته اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه چند میلیارد دلاری خود برای کنار گذاشتن وسایل نقلیه با عمر 30 سال، متعهد شده است که ۱۰ درصد از ناوگان نسل بعدی، وسایل نقلیه برقی باشد.

این سازمان می گوید در صورت دریافت میلیاردها دلار کمک دولتی، می تواند این درصد را افزایش دهد.

گفت:  usps ما از هرگونه پشتیبانی کنگره که از ایجاد ناوگان وسایل نقلیه خدمات پستی، با انتشار صفر و زیرساختهای لازم برای بهره برداری از آن، پشتیبانی کند، استقبال می کنیم و به آن علاقه مند هستیم. با پشتیبانی قوی، اکثر ناوگان خدمات پستی می تواند تا پایان دهه، برقی شوند. "

برخی از نمایندگان شاخص دموکرات، از جمله پیتر دفازیو، رئیس کمیته حمل و نقل و زیرساخت ها و کارولین مالونی، رئیس کمیته نظارت و اصلاحات که ناظر بر USPS است، از این قانون پشتیبانی می کنند.

جو بایدن در ماه ژانویه متعهد شد که ناوگان دولت ایالات متحده که تقریباً شامل ۶۵۰ هزار وسیله نقلیه است، با مدل های برقی جایگزین شوند.

منبع: Reuters


کد مطلب: 83900

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/83900/وسایل-نقلیه-خدمات-پستی-آمریکا-برقی-می-شود

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com