کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودروهای ولوو تا سال 2030 به طور کامل برقی می شوند

14 اسفند 1399 ساعت 10:43

زیست آنلاین: در پایان این دهه، تنها خودروی ولوو ای که می توانید خریداری کنید برقی خواهد بود و می توانید آن را فقط بصورت آنلاین خریداری کنید.


به گزارش زیست آنلاین، این خودروساز از برنامه های خود برای توقف فروش خودروهایی که با سوخت های فسیلی کار می کنند تا سال 2030 خبر داد. این اقدام بخشی از روند صنعت برای پاسخگویی به فشارها برای مقابله با بحران آب و هوایی است. همچنین اعلام شد که وسایل نقلیه الکتریکی جدید فقط بصورت آنلاین فروخته خواهد شد.

این برند سوئدی گفت که به عنوان بخشی از حرکت به سمت برقی شدن، می خواهد نیمی از فروش خود در سال 2025 را به خودروهای الکتریکی و نیمی دیگر را به هیبریدی اختصاص دهد. این بدان معناست که این شرکت چهار سال دیگر فروش وسایل نقلیه بنزینی یا گازوئیلی را متوقف خواهد کرد.

این اهداف برای شرکتی که فقط یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی به نام XC40 Recharge را وارد بازار کرده است، بلندپروازانه می باشد.

اما اینها اجماع فزاینده ای را منعکس می کنند که خودروسازان بدون از دست دادن مشتری نمی توانند تغییر کاربری در خودروهای الکتریکی را به تأخیر بیندازند.

ولوو همچنین از یک SUV کوچک برقی جدید به نام C40 Recharge رونمایی کرد. C40 تقریبا همان XC40 است، اما با سقف مخروطی تر و برخی تغییرات در چراغ های جلو و جلوی پنجره.

ولوو همچنین گفت که سرمایه گذاری زیادی در فروش آنلاین خواهد کرد و پیچیدگی محصولات خود را کاهش می دهد. به گفته این خودروساز، قیمت گذاری شفاف خواهد بود. این استراتژی مشابه استراتژی استفاده شده توسط رهبر بازار خودروهای برقی، یعنی تسلا است كه فقط به صورت آنلاین محصولات خود را بفروش می رساند.

منبع: cnn


کد مطلب: 83873

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/83873/خودروهای-ولوو-سال-2030-طور-کامل-برقی-می-شوند

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com