کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع تصرف ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

25 بهمن 1399 ساعت 16:48

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک خرمده خبرداد.


به گزارش زیست آنلاین، جمشید جویباری افزود: تعدادی افراد سودجو با قصد سوء استفاده از اراضی ملی اقدام به کاشت نهال های چندساله در این اراضی کرده بودند که با برخورد قانونی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان مواجه شدند.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند با استفاده از ظرفیت قانونی و در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و هماهنگی با مقام قضائی و همکاری نیروی انتظامی اقدام به رفع تصرف این اراضی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند تصریح کرد: در همین ارتباط پرونده تخلف تشکیل شد و متخلفان و متعرضان به اراضی ملی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران جویباری از عموم مردم و دوستداران طبیعت درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.


کد مطلب: 83771

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/83771/رفع-تصرف-۱۵-هزار-مترمربع-اراضی-ملی-دماوند

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com