کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو مجوز شرکت های تولید کننده انرژی در صورت عدم پرداخت مالیات سبز

10 مهر 1398 ساعت 11:30

زیست آنلاین : به چهار شرکت انگلیسی انرژی دستور داده شده است که 15 میلیون پوند مالیات سبز، که در اثر عدم استفاده آنها از منابع تجدیدپذیر بوده است را بپردازند.


به گزارش زیست آنلاین، به چهار شرکت تامین کنده انرژی دستور داده شده است که تا پایان ماه، 14.7 میلیون پوند مالیات سبز خود را که مهلت آن گذشته است، پرداخت کنند. در غیر اینصورت مجوز فعالیتشان لغو خواهد شد.

دیده بان انرژی Ofgem روز گذشته اعلام کرد چهار شرکت رابین هود انرژی، توتو انرژی،  گنری و دلتا گاز، تا اول سپتامبر مهلت داشتند که پرداخت های خود در قالب تعهدات تجدیدپذیر را انجام دهند.

طبق برنامه دولت، تأمین كنندگان انرژی باید بخش معینی از برق خود را از منابع تجدید پذیر تامین کنند. این شرکت ها می توانند انرژی تجدیدپذیر را خود تولید کنند یا به تولید کنندگان این انرژی به عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی خود برای مقدار مشخصی از منابع انرژی سبز، مبلغی پرداخت کرده و گواهینامه دریافت کنند.

اگر تأمین کنندگان، گواهینامه های کافی نداشته باشند، باید مبلغی را بصورت نقدی به صندوق مرکزی که توسط Ofgem اداره می شود کمک کنند که این کمک ها میان تولید کنندگان انرژی تجدیدپذیر توزیع می شود.

عدم پرداخت به صندوق، نشانه ای هشدار دهنده از مشکلات مالی شرکت های تامین کننده می باشد. تعدادی از شرکت های کوچک تأمین کننده انرژی، در 18 ماه گذشته دست به اعتصاب زده اند که باعث شده است Ofgem، قوانین خود را برای پذیرش ورودی های جدید به بازار سخت تر کند.

از 14.7 میلیون پوند که پرداخت آن به تأخیر افتاده است، سهم رابین هود انرژی 9.4 میلیون پوند، توتو انرژی 4.6 میلیون پوند، گنری 673،876 پوند و دلتا 91.937 پوند است.

مری استارکز، مدیر اجرایی امور مصرف کنندگان و بازارهای Ofgem می گوید: طرح های تعهد تجدیدپذیر، حمایت های مهمی را برای تولید کننده های برق تجدیدپذیر فراهم می کند و نقش مهمی در رسیدن انگلیس به هدف اقتصاد بدون کربن تا سال 2050 دارد.

منبع : independent


کد مطلب: 81620

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/81620/لغو-مجوز-شرکت-های-تولید-کننده-انرژی-صورت-عدم-پرداخت-مالیات-سبز

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com