کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمایه گذاری کالج کالیفرنیا  برای تولید 1 مگاواتی انرژی خورشیدی

4 ارديبهشت 1398 ساعت 11:00

زیست آنلاین: کالج کالیفرنیا به منظور نصب و تامین ۱ MW انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کرده است تا ۱۰۰ درصد از مصرف انرژی خود را از طریق انرژی های پاک و تجدیدپذیر تامین نماید.


به گزارش زیست آنلاین، کالج یوبا، (Yuba Community College)، این هفته نصب ۱ مگاواتی انرژی خورشیدی را برای تامین برق و انرژی مورد نیاز خود به اتمام رسانده است، گفته می شود این اقدام می تواند از حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه مربوط به تامین انرژی در طول عمر سیستم جلوگیری به عمل آورد و صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی های این کالج باشد.

در واقع گفته مبشود هدف از نصب و راه اندازی انرژی خورشیدی در این منطقه، صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی بوده است.

 بر طبق پیش بینی های انجام شده، انتظار میرود این پروژه در سال اول تولید حدود ۱.۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کند که این میزان  معادل انرژی مورد نیاز برای تأمین حدود ۲۶۰ خانه با میزان مصرف متوسط در کالیفرنیا است.

بر اساس نظر محققان و کارشناسان، انرژی تولید شده از سیستم خورشیدی نصب شده  در کالج یوبا همراه با دیگر پروژه های خورشیدی در دانشکده ولتند، به اندازه کافی برای جبران ۱۰۰ درصد مصرف انرژی برق منطقه  کافی است.

انرژی خورشیدی در کالج کالیفرنیا

از این رو می توان اظهار داشت، Borrego Solar Systems، که در این کالج به کار برده شده است، بزرگترین توسعه دهنده و نصب کننده انرژی خورشیدی در سراسر کشور، به شمار می رود، همچنین لازم به ذکر است، لازم به ذکر است این سیستم انرژی خورشیدی شامل ۷۹۲ پنل الکتریکی LG Electronics است.

کالج یوبا همچنین شروع به راه اندازی یک واحد ذخیره ساز انرژی نیز کرده است، تا از این طریق بخشی از انرژی تولید شده مازاد مصرف را نیز به منظور ارائه و به کارگیری در سایر بخش ها داشته باشد و با این ابتکار عمل خود گام بزرگی در راه صرفه جویی در مصرف انرژی و توسعه دهنده انرژی پاک برداشته است،  از سوی دیگر این امر باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی نیز شده است. انتظار می رود این سیستم ذخیره از زمستان آینده نصب و راه اندازی شود.

هیئت مدیره این برنامه بیان داشتند که ان ها متعهد به کاهش رد پای کربن برای دانشجویان و جامعه هستند، و تا حد توان در این اهداف بزرگ و سبز گام خواهند برداشت.

دکتر داگلاس هاستون، مدیر این کانون گفت: این اقدام، سازگار با محیط زیست است و منجر به صرفه جویی در هزینه قابل توجهی خواهد شد،علاوه بر این، استفاده انرژی های تجدیدپذیر در این پروژه به منطقه اجازه می دهد که اقدامات مشابه J Funds را به سایر پروژه های مهم و مورد نیاز منتقل شود و شهرداری ها، دانشگاه ها، مدارس و بیمارستان ها  عملیات خود را با انرژی محلی  و پاک انجام دهد و از این طریقبه طور مستقیم بر موفقیت های روزافزون در این زمینه تاثیر می گذارد. "/ منبع: renewableenergyworld

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر

معرفی انواع سیستم های خورشیدی​

معرفی سریع‌ترین نرخ رشد در میان منابع تولید برق/ ساخت پنل خورشیدی هیدروژن‌ساز​


کد مطلب: 80576

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/80576/سرمایه-گذاری-کالج-کالیفرنیا-برای-تولید-1-مگاواتی-انرژی-خورشیدی

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com