کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلوع جدید انرژی‌های  تجدیدپذیر با  مزرعه خورشیدی

30 شهريور 1397 ساعت 3:30

زیست آنلاین: بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی که در انگلستان پیشنهاد شده‌است در عرض شش ماه آینده توسط وزیر کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مزرعه خورشیدی "Cleve Hill "  ساحل شمالی کنت را اشغال خواهد کرد و اگر ساخته شود(۳۵۰ مگاوات (ظرفیت تولیدرا تامین خواهد کرد.


به گزارش زیست آنلاین، بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی که در انگلستان پیشنهاد شده‌ است در عرض شش ماه آینده توسط وزیر کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مزرعه خورشیدی "Cleve Hill "  ساحل شمالی کنت را اشغال خواهد کرد و اگر ساخته شود (۳۵۰ مگاوات) ظرفیت تولید انرژی را تامین خواهد کرد.
این طرح برای تولید پایین‌ ترین قیمت برق در انگلستان بدون نیاز به سوبسید برای شناور ماندن است. قبلاً به تاسیسات خورشیدی  سوبسید رایگان تعلق داشته‌است، اماهیچ چیز مانند توسعه ۱۰۰۰ هکتاری هیل وجود ندارد. این کارخانه همچنین شامل ذخیره باتری است که زمانی که قیمت برق پایین است به اپراتورها امکان ذخیره انرژی را می‌دهد و زمانی که قیمت بالا است فروخته می‌شود.
پس چرا این لحظه نقطه عطفی برای تامین برق بریتانیا است؟ خوب، در حال حاضرنزدیک به یک میلیون پنل خورشیدی در انگلستان وجود دارد، که شامل پنل هایی است که روی سقف ها تا مزراع است می باشد.

انرژی خورشیدی


نرخ استقرار پنل های خورشیدی در ۱۰ سال گذشته افزایش و کاهش یافته است، عمدتاً با میزان سوبسدی که دولت مایل به ارائه آن است مشخص می شود. هنگامی که سوبسید بالا بود، نرخ نصب به صورت متمایزی رشد کرد و تعداد  تاسیسات هر چند ماه دو برابر شدو  هنگامی که سوبسیدها  کاهش پیدا کرد نرخ نصب پنل ها  کاهش یافت.
دولت تا کنون با کنترل سوبسیدها، رشد توان پنل های  خورشیدی را تحت نظارت قرار داده‌است و همچنین شرکت های شکست خورده در زمان های بدی کسب و کار خود را شروع کرده اند  و شرکت هایی که کارشان رونق داشته در زمان های خوبی کسب و کار خود را شروع کرده اند.
امروزه نرخ نصب پنل های خورشیدی بسیار پایین است زیرا عملاً هیچ سوبسیدی وجود ندارد و بدست اوردن پول از طریق انرژی خورشیدی بسیار دشوار است. با این حال،  هیل می‌تواند نشان داد که بدون سوبسید می‌توان هزینه ها را پرداخت کرد و  این می‌تواند همان لحظه‌ای باشد که تاسیسات خورشیدی دوباره شروع به رشد و ترقی می‌کنند./ منبع: independent


کد مطلب: 78805

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/78805/طلوع-جدید-انرژی-های-تجدیدپذیر-با-مزرعه-خورشیدی

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com