کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مالیات حاصل از سوخت های  فسیلی به آرامی پذیرفته شد

27 خرداد 1397 ساعت 7:00

زیست آنلاین: تعیین مالیات های سنگین برای استفاده کنندگان از سوخت های فسیلی سیاستی به کار گرفته شده در جهت خروج شرکت های بزرگ در استفاده از صنایع نفت، گاز و زغال سنگ به منظور حفظ شرایط آب و هوایی بوده است.


 به گزارش زیس آنلاین، تشکیلات رسمی حاکمیت حزب دموکرات در ایالات متحده، (DNC) استراتژی قوی را برای حمایت از منابع سوخت پاک تشکیل داد. که در این سیاست گذاری شرکت های بزرگ مصرف کننده سوخت های فسیلی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین می شدند.
در واقع این قطعنامه پیشنهاد شده توسط Christine Pelosi، فعال و رهبر حزب،سعی در منصرف کردن شرکت ها از پذیرش مشارکت کمیته های عملیاتی و شرکت های وابسته به صنایع نفت، گاز و زغالسنگ داشت.
RL Miller رییس کمیته و یکی از نویسندگان قطعنامه گفت: ما در مورد چگونگی تغییرات آب و هوایی صحبت می کنیم و تغییرات آب و هوایی یک رویداد اورژانسی است، بنابراین، آنچه باید انجام دهیم این است که با متوقف سازی دریافت پول و مالیات از موسساتی که این بحران را ایجاد کرده اند، از مشارکت شرکت های بزرگ و مهم در استفاده از سوخت های فسیلی و پرداخت مالیات در نظر گرفته شده جلوگیری کینم. 
بنابراین DNC ممکن است یک قطعنامه دوم برای ممنوعیت مالیات های بیش از ۲۰۰ دلار برای مشارکت در صنعت سوخت فسیلی را تحت عنوان " لابیگران شرکت های ثبت شده فدرال" مورد توجه قرار دهد. 
لازم به ذکر است اوباما پس از برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری حزب در سال ۲۰۰۸، مشارکت های لابی گران را ممنوع کرده بود اما Debbie Wasserman Schultz، رئیس سابق DNC، این ممنوعیت را پیش از انتخابات ۲۰۱۶ لغو کرد.
بر طبق گزارش بخش اطلاعات انرژی و منابع طبیعی، در سال ۲۰۱۶ مبلغی در حدود ۲،۶ میلیون دلار از سوی تولید کنندگان سوخت فسیلی و شرکت های استخراج معدنی، به DNC داده شده است، که این رقم در مقایسه با ۵۶.۱ میلیون دلار که از بخش های مالی و املاک و مستغلات در در همان سال پرداخت شده بود، بسیار ناچیز ب شمار می رفت.
امسال نیز در اواسط ماه مه، این رقم به به مبلغ ۱۸۶،۱۰۰ دلار رسید.
صنعت معدن زغال سنگ ۹۷ درصد از فهالیت های خود را نیز از سوی جمهوری خواهان در سال ۲۰۱۶ به ارمغان آورده بود که تا کنون ۹۵ درصد کاهش یافته است./ منبع: huffingtonpost
.
 


کد مطلب: 69941

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/69941/مالیات-حاصل-سوخت-های-فسیلی-آرامی-پذیرفته

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com