کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برندسازی محصولات کشاورزی

17 دی 1396 ساعت 8:00

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر می‌‌شود.


به گزارش زیست آنلاین، علی اوسط هاشمی طی نشستی با مدیران و کارکنان معاونت امور فنی و بازرگانی ضمن انتظار از کارکنان سازمان، تشکل‌ها و شبکه تعاونی‌های تحت پوشش در امر برندسازی در محصولات کشاورزی اظهار کرد: تحول در فرآیندها، اقدامات و برنامه‌ها باید مبنای کار اصلی سازمان باشد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این که اتاق فکر واقعی سازمان از حیث کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و بازاریابی را کارشناسان این حوزه باید تشکیل دهند، گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر می‌‌شود.

وی افزود: این معاونت باید نماد تبادل بازار محصولات کشاورزی باشد و برندسازی در محصولات کشاورزی در سطح ملی و بین‌المللی وظیفه اصلی حوزه بازرگانی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن اشاره به این که تشکل‌ها و شبکه تعاونی‌های تحت پوشش سازمان باید نقش تعیین کننده در تولید بذر داشته باشند، گفت: نقش سازمان در امر تولید بذر اصلاح شده باید در افزایش تولید در واحد سطح به نمایش درآید.

به گزارش ایانا، هاشمی اظهار داشت: برجسته کردن مقام اول ایران در تولید محصولات زعفران، پسته و خرما در جهان مستلزم برندسازی و مصرفی این محصول در سطح بین‌الملل است که با برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی توسط شبکه‌های تحت پوشش محقق می‌شود.

 

 

 


کد مطلب: 67313

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/67313/برندسازی-محصولات-کشاورزی

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com