تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 86687
رئیس گروه انرژی و مسئول دبیرخانه MRV در مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستورالعمل راستی آزمایی (Verification) کاهش انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای با همکاری سازمان های ذیربط در سال ۱۴۰۱ تدوین شد.
دستورالعمل راستی آزمایی کاهش انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای تدوین شد
به گزارش زیست آنلاین، از سازمان حفاظت محیط زیست، گلناز پورعابدین با اعلام اینکه تدوین دستورالعمل های محیط زیستی در راستای بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست در دستور کار این سازمان قرار دارد، افزود: بر اساس بند ۳ و ۴ آیین نامه ایجاد بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست مصوب کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی، سازمان حفاظت محیط زیست موظف به تهیه، تنظیم و تدوین نظام ثبت، اندازه گیری و راستی آزمایی (MRV) کاهش تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و اجرای دستورالعمل آن هر ماه یکبار برای طرح های مصوب و ارائه گزارش آن به کمیسیون صرفه جویی انرژی است.

وی اظهار داشت: در این راستا این سازمان پس از تدوین دستورالعمل اندازه گیری و گزارش دهی (M&R) و ارائه به کارگروه نهادهای تخصصی بازار، اقدام به تهیه دستورالعمل راستی آزمایی (V) کاهش انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای با همکاری سایر سازمان های ذیربط، کرده است.

پورعابدین افزود: در نهایت پیش نویس تهیه شده جهت بررسی و اعلام نظر در اختیار کمیسیون های تخصصی قرار گرفته تا پس از تایید، جهت تصویب به شورایعالی انرژی ارجاع شود./ایرنا
https://zistonline.com/vdcefp8v.jh8pvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما