تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 86383
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی‌رغم این‌که سازمان هواشناسی، سازمان محیط زیست و مدیریت بحران برای مقابله با ریزگردها بودجه دریافت می‌کنند ولی متاسفانه هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نداده‌اند.
انتقاد نماینده تهران از عدم انجام اقدام لازم برای مقابله با ریزگردها
به گزارش زیست آنلاین، مجتبی رضاخواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: در شرایطی که شاهد هستیم گرانی‌ها به مردم فشار وارد کرده است ریزگردها نیز زندگی مردم را مختل کرده است و سازمان محیط زیست نیز حتی واکنش کوچکی نسبت به آن نداشته است. بنده در بازدیدی که از استان‌های فارس، ایلام و کهگیلویه در پی چند روز اخیر داشتم دیدم که ریزگردها چگونه زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در تهران نیز دیدیم که ریزگردها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و حتی در روز یکشنبه با بی‌برنامگی دانش‌آموزها به مدرسه رفتند و سپس اعلام شد که تعطیل است و باید به استاندار تهران دستمریزاد گفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم این‌که سازمان محیط زیست، وزارت کشاورزی، سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی در این زمینه بودجه‌ای می‌گیرند ولی متاسفانه نه تنها کاری نکرده‌اند بلکه حتی کوچک‌ترین واکنشی نسبت به آن نشان نداده‌اند./ایسنا
https://zistonline.com/vdchxxn6.23n-6dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما