تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 85645
سازمان محیط زیست کشور به دلیل اهمال در صدور مجوز محیط زیستی پروژه های انتقال آب با شکایت کشاورزان اصفهان به دادگاه فراخوانده شد.
سازمان محیط زیست به دادخواه فراخوانده شد
سازمان محیط زیست به دادخواه فراخوانده شد
به گزارش زیست آنلاین، بر طبق اطلاعات بدست آمده با شکایت کشاورزان اصفهان مسئولین سازمان محیط زیست امروز شنبه ۲۹ آبان به دلیل اهمال در صدور مجوز محیط زیستی پروژه های انتقال آب به دادگاه فراخوانده شدند.

نکته مهم آن است که با وجود شکایت های متعدد جنبش محیط زیستی و شوراهای سراسر استان چهارمحال بختیاری از پروژه های انتقال آب کارون در محاکم قضایی هیچکدام از شکایت های مردم خوزستان و چهارمحال بختیاری حتی در نوبت رسیدگی قرار نگرفته است.

تاسف بار آنکه آب منطقه ایی اصفهان از هر گونه پاسخ به سوالات کارشناس پرونده خود داری کرده است و طی نامه به دادستان اصفهان خود داری خود را از همکاری با کارشناس پرونده اعلام کرده است.

تاسف آور آن است که برخی چهره های محیط زیستی و رسانه ها بدون توجه به پیوستگی و در هم تنیدگی حوادث تجمع ۲۸ آبان اصفهان را محیط زیستی معرفی می کنند. سوال این است که شکایت کشاورزان اصفهان از سازمان محیط زیست به خاطر عدم صدور مجوز و یا اهمال در صدور مجوز پروژه های انتقال آب در راستای تجمع محیط زیستی است؟

متاسفانه جریان هایی در چهارمحال بختیاری و خوزستان بدون توجه به گلوگاه ها و بن بست هایی که جنبش محیط زیستی با آن روبرو بوده است در اقداماتی احساسی و صد البته به نظر ما هماهنگ با برخی مجموعه ها اعتراض ها را به واکنش به اصفهانی ها تقلیل می دهند و از پرداختن به دلایل عدم رسیدگی به پرونده های پروژه های انتقال آب در محاکم قضایی و یا پرداختن به دلایل  از دستور خارج شدن بحث تحقیق و تفحص از دستور کمسیون کشاورزی و خود داری این کمسیون از ارسال پیشنهاد تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس  خود داری می کنند.

در آخر برای آشکار شدن بیشتر ماهیت محیط زیستی تجمع ۲۸ آبان از شاکیان محترم سازمان محیط زیست تقاضا داریم استدلال های خود را به صورت عمومی و در محضر ملت منتشر کنند. https://zistonline.com/vdchm-n6.23nmkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما