تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 85639
در حالی که پروژه راه اندازی نیروگاه بادی در ۳ فاز به یکی از شرکت های دانش بنیان واگذار شده است، ولی فاز سوم فعالیت آن بلاتکلیف مانده است.
پروژه سبزی که فاز سوم فعالیتش بلاتکلیف مانده است
پروژه سبزی که فاز سوم فعالیتش بلاتکلیف مانده است
به گزارش زیست آنلاین، علی قربانی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ، این شرکت را اولین سازنده توربین نیروگاه‌های بادی در کشور دانست و گفت: در فاز اول موفق به راه اندازی نیروگاه بینالود و در فاز دوم نیروگاه ۹۰ مگاواتی منجیل شدیم.

وی با اشاره به نصب ۱۰ مگاوات نیروگاه بادی در برخی از شهرستان ها اظهار کرد: این طرح‌ها در راستای تشویق استان‌ها برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر بوده است.

قربانی با اشاره به فاز سوم این شرکت برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر گفت: قرارداد آن با ساتبا منعقد شد که سال ۹۷ آغاز شد، ولی در سال ۹۸ وارد چالش‌های جدی شدیم؛ چرا که رویکرد مسؤولان ساتبا شکل نامهربانی به خود گرفت و این قرارداد بلاتکلیف مانده است‌.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، با بیان اینکه این قرارداد بین دستگاه‌ها در حال پاس‌کاری است، اظهار کرد: این در حالی است که ما ۴۵ درصد پیشرفت داشته ایم./ایسنا https://zistonline.com/vdcaoina.49nme15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما