تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 85298
نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شاهوار ثبت ملی شده و این امر برای مسئولان فصل الخطاب است، گفت: فعالیت در معدن بوکسیت تاش ممنوع است و برداشت ازشاهوار انجام نخواهد شد.
ثبت ملی شاهوار فصل الخطاب مسئولان/ برداشت بوکسیت انجام نخواهد شد
به گزارش زیست آنلاین، علی اصغر خانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری بسطام با اشاره به دغدغه مردم درباره شاهوار، تاکید کرد: ۱۰ روز پیش با نماینده جاجرم دیداری داشتیم و اعلام کردیم دیگر به هیچ عنوان بوکسیت از شاهرود برده نمی‌شود.

وی افزود: این نماینده حتی پیشنهاد اشتغال ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر از شاهرودی‌ها را در کارخانه داد اما ما اعلام کردیم که شاهوار ثبت ملی شده و دیگر بوکسیت از آن خارج نمی‌شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بیان کرد: از کارهای خوب وزیر سابق میراث فرهنگی این یک مورد (ثبت شاهوار) بود هرچند در دولت سابق وزارت صمت مقاومت‌هایی کرد و حتی دعوایی لفظی هم در هیئت دولت شد زیرا وزارت صمت اعتقاد داشت که باید از شاهوار بوکسیت برداشت شود.

خانی با بیان اینکه خوشبختانه وزیر سابق میراث فرهنگی محکم پای این موضوع ایستاد و حتی برای او هزینه هم داشت اما این کار را کرد، افزود: برداشت بوکسیت از شاهوار انجام نخواهد شد لذا باید گفت دغدغه مردم واقعاً قابل اعتنا است و ما به صورت جدی اعلام می‌کنیم دیگر لودری در شاهوار دیده نخواهد شد./مهر

https://zistonline.com/vdcbw5bw.rhbs9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما