تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 85006
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم گفت: دوره‌های آموزشی مناسب با هدف آگاهی‌سازی و پیشگیری از تخلفات برای یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی تحت آموزش قرار می‌گیرند
به گزارش زیست آنلاین، از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، حسین صیدی در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست قم اظهار داشت: حفظ و حراست از محیط زیست از جمله مسایلی است که نیازمند هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند محیط‌بانان در عرصه‌های طبیعی و گرامیداشت نام و یاد شهیدان محیط‌بان افزود: محیط‌بانان باید به خوبی از تمامی قوانین و ضوابط مرتبط با تکالیف خود به ویژه مساله حمل سلاح آگاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی یگان های حفاظت دستگاه‌های اجرایی در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، بیان کرد: این سازمان در ۲ حوزه رسیدگی به جرایم و پیشگیری از وقوع جرم انجام وظیفه می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم همچنین بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش و آگاهی یگان های حفاظت دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.   

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست قم نیز در این نشست، تاریخچه تشکیل یگان حفاظت محیط زیست را مورد توجه قرار داد و گفت: محیط بانان در مسیر سخت حفاظت از عرصه های طبیعی این مرز و بوم، با خطرات و آسیب های متعددی مواجه و بدون تردید نیازمند حمایت حداکثری دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط هستند.

https://zistonline.com/vdciquav.t1awu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما