تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 84949
زیست آنلاین: به دنبال بروز درگیری های خوزستان که متعاقب موافقت سازمان محیط زیست با انتقال آب کارون صورت گرفت دکتر جلیل مختار نماینده آبادان به منظور ایجاد اطمینان به مردم خواهان تشکیل پارلمان آب و تدوین سند امنیت آب خوزستان شد.
برای حل مشکلات ساختاری آب نیازمند تشکیل پارلمان آب با حضور همه ذی نفعان هستیم / سند امنیت آب استان خوزستان تدوین شود
به گزارش زیست آنلاین، به دنبال بروز درگیری های خوزستان که متعاقب موافقت سازمان محیط زیست با انتقال آب کارون صورت گرفت دکتر جلیل مختار نماینده آبادان به منظور ایجاد اطمینان به مردم خواهان تشکیل پارلمان آب و تدوین سند امنیت آب خوزستان شد. متن کامل این نامه بدین شرح است:

استاندار محترم استان خوزستان

با سلام

احتراما به استحضار می رساند با توجه به اعتراضات جاری در استان خوزستان و سوء استفاده جریان های معاند از اعتراضات اخیر ضروری است تا مشکلات آب استان به صورت ساختاری و نهادمند با مشارکت و نظارت ذی نفعان و ذی مدخلان حل و فصل گردد. لذا ضروری است تا کارگروهی به ریاست حضرتعالی متشکل از مدیران کل؛ مدیران عامل و نمایندگان سازمان آب و برق خوزستان، برق منطقه ایی خوزستان، سازمان محیط زیست،  جهاد کشاورزی، آب و آبفا ؛ صنعت و معدن و تجارت، بهداشت و درمان؛ یک نماینده از مجمع نمایندگان استان، تشکل های کشاورزی و محیط زیستی، خبرگان رهبری و ... به منظور تدوین سند امنیت آب استان خوزستان به منظور نظارت بر شیوه هزینه بودجه ؛ مشارکت در برنامه ریزی های آبی و تخصیص آب و حل تنازع موضوعات آبی و ... به عنوان پارلمان آب استان خوزستان تشکیل شود. قبلا از تلاش های شما نهایت تشکر را دارم.


با تشکر
دکتر جلیل مختار

https://zistonline.com/vdcdnn0j.yt0oo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما