تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 84943
زیست آنلاین: گروهی از سیاستمداران از انگلیس, اروپا و کشورهای در حال توسعه گفتند که مردم در سراسر جهان به یک معامله سبز جهانی نیاز دارند که بتواند بحران آب و هوا را کنترل و طبیعت را بازیابی کند.
اتحاد جهانی برای مقابله با بحران آب و هوایی
به گزارش زیست آنلاین، "اتحاد جهانی" برای یک معامله جدید سبز از سیاستمداران مجالس قانونگذاری همه کشورها دعوت کرده است تا در آستانه گفتگوهای آب و هوایی Cop26 سازمان ملل در گلاسگو در نوامبر امسال، در سیاست هایی که گذار به اقتصاد سبز را ایجاد می کند همکاری کنند.

این اتحاد شامل کارولین لوکاس، تنها نماینده حزب سبز، کلایو لوئیس، نماینده حزب کارگر و همچنین اعضای پارلمان اروپا، نمایندگانی از برزیل، آرژانتین، اندونزی، مالزی و ایالات متحده است.

ایلان عمر، یکی از اعضای کنگره ایالات متحده از ایالت مینه سوتا گفت که آبی و هوای شدید اخیر در ایالات متحده و سراسر جهان باید به عنوان یک هشدار دیده شود. وی گفت: تغییرات آب و هوایی در اینجا است و این یک تهدید وجودی برای بشریت است.

ما پیش از این عواقب هولناک عدم اقدام مناسب را مشاهده کرده ایم، آتش سوزی در سواحل غربی آمریکا، طوفان های شدید، موج های گرما در استرالیا و جاری شدن سیل عظیم در سراسر جهان.

بلایای طبیعی مانند این ها بدتر خواهند شد مگر اینکه ما به عنوان یک جامعه جهانی برای مقابله با این ویرانی اقدام کنیم. "

این اتحاد از دولت ها می خواهد تدابیری برای تقویت اقتصاد سبز و همچنین همکاری در زمینه دستیابی جهان به واکسن کرونا و بازسازی بدهی کشورهای فقیر جهان در نظر بگیرند.

آنها به دنبال به اشتراک گذاشتن ابتکارات موفق، مانند برنامه کربن زدایی که اخیراً در کاستاریکا ارائه شده است، هستند.

منبع: Guardian

https://zistonline.com/vdchxwn6.23nkkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما