تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : 84827
ملکه انگلیس در دیدار از یک موسسه مطالعاتی تغیرات اقلیمی

برای مقابله با بحران آب و هوا، تغییرات ضروری است

زیست آنلاین: ملکه انگلیس در دیدار با کارشناسان گرمایش زمین در ادینبورگ گفت: مقابله با تغییر اقلیم به معنای تغییر در روش انجام کارها است.
برای مقابله با بحران آب و هوا، تغییرات ضروری است
به گزارش زیست آنلاین، ملکه انگلیس پیش از اجلاس آب و هوای COP26 در گلاسگو در ماه نوامبر، از موسسه تغییر اقلیم ادینبورگ (ECCI) بازدید کرد.

این آخرین برنامه سفر سنتی “هفته سلطنتی” به اسکاتلند بود.

او با یک خودروی هیبریدی 4x4 وارد دانشگاه ادینبورگ شد. در این بازدید، یک مدل مبدل انرژی موجی به او نشان داده شد که برای تأمین برق پاک و مقرون به صرفه طراحی شده است.

ملکه با کارشناسان Climate XChange، یک گروه تحقیقاتی مستقل که به دولت اسکاتلند مشاوره می دهد، بحث و گفتگو کرد.

وی در مورد تأثیر مقابله با این مسئله جهانی گفت: "این بدان معناست که ما در نهایت باید نحوه انجام کارها را تغییر دهیم."

این بازدید همزمان شد با رونمایی از Edinburgh Earth Initiative (EEI)، پروژه ای با هدف تقویت رهبری جهان در زمینه سازگاری و کاهش تغییرات اقلیمی

EEI یک نقطه مرکزی برای تحقیقات دانشگاه در مورد آب و هوا خواهد بود و بر حمایت از مشارکت های جهانی برای ارائه راه حل ها تأکید خواهد داشت.

ملکه و دخترش همچنین با نمایندگان پارلمان کودکان دیدار کردند و آن ها در مورد نقش اخیر خود در مجمع آب و هوای اسکاتلند توضیح دادند.

کودکان دو ردیف درخت به پادشاه اهدا کردند که به عنوان بخشی از Queen's Green Canopy، یک طرح کاشت درخت در سراسر انگلستان، در سال آینده کاشته خواهد شد.

ملکه بازدید خود را با اهدا لوح تقدیر به این موسسه و گوش دادن به سخنرانی رئیس دانشگاه، پیتر ماتیسون به پایان رساند.

وی در مورد چالش هایی که نیروی کار در طول همه گیری کرونا با آن روبرو بودند و آنچه ممکن است برای آینده اتفاق بیفتد صحبت کرد.

پس از سخنرانی ، ملکه گفت: "این برای ما بسیار غیر طبیعی است. کاملا مشخص است که ما مجبور خواهیم شد زندگی خود را کمی تغییر دهیم. هیچ چیز دوباره نمی تواند کاملاً طبیعی یا آنچه فکر می کنیم، باشد."

منبع: bbc

https://zistonline.com/vdciyvav.t1a5r2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما