تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 84746
شرکت فراساحلی و دریایی کپل (Keppel) و شرکت دی ان وی (DNV) در سنگاپور پروژه های تولید هیدروژن را توسعه می دهند.
توسعه پروژه‌‌های تولید فراساحالی هیدروژن در سنگاپور
به گزارش زیست آنلاین،  دی ان وی که یک شرکت چندملیتی ارائه‌کننده انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور گواهینامه است، قراردادی را با شرکت کپل منعقد کرده است که بر اساس آن این شرکت در زمینه زنجیره ارزش هیدروژن با هم همکاری خواهند کرد.

هدف از این همکاری ها اجرای تکنولوژی های جدید و همکاری با سازمان های دولتی برای توسعه تولید هیدروژن در بازار سنگاپور با هدف رسیدن به اهداف کربن زدایی اقتصاد این کشور است.

این همکاری ها شامل تامین تجهیزات ایمنی لازم برای تولید هیدروژن به عنوان منبع انرژی، تامین زیرساخت های لازم برای ذخیره سازی و انتقال هیدروژن و کاربردهای فراساحلی برای تکنولوژی های هیدروژن است.

پیش از این این دو شرکت در زمینه تولید سوخت ال ان جی هم با هم همکاری داشته اند.

کپل کورپوریشن (Keppel Corporation) شرکت خوشه‌ای سنگاپوری است، که در زمینه کشتی‌سازی، ساخت سازه‌های دریایی، زیرساخت‌های مخابراتی، تجارت انرژی و توسعه املاک و مستغلات فعالیت می‌کند.

شرکت کپل در سال ۱۹۶۸ توسط شرکت تماسک تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین شرکت کشتی‌سازی سنگاپور می‌باشد و به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان سکوهای نفتی فراساحلی در جهان نیز به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در سنگاپور قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس سنگاپور معامله می‌شود.

دی‌ ان‌ وی جی‌ ال، (DNV GL) شرکت چندملیتی بوده، که دفتر مرکزی آن در شهر اسلو، نروژ قرار دارد. این شرکت ارائه‌کننده انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور انواع گواهینامه می‌باشد.

https://zistonline.com/vdciqyav.t1a552bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما