تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 84688

لغو سیاست های ترامپ در آلاسکا

ترجمه از فایزه فلاحتی
زیست آنلاین: دولت بایدن روز جمعه فرآیندی را برای لغو سیاست های دوران ترامپ، که اجازه معدنکاری و قطع درختان در مناطق وسیعی از بزرگترین جنگل ملی ایالات متحده، "تونگاس" در آلاسکا را می دهد، آغاز کرد.
لغو سیاست های ترامپ در آلاسکا
به گزارش زیست آنلاین، دولت بایدن روز جمعه فرآیندی را برای لغو سیاست های دوران ترامپ، که اجازه معدنکاری و قطع درختان در مناطق وسیعی از بزرگترین جنگل ملی ایالات متحده، "تونگاس" در آلاسکا را می دهد، آغاز کرد.

این اقدام، جدیدترین تلاش برای عقب گرد از تصمیم استفاده از زمین است که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ گرفته شد و نشان دهنده تأکید روز افزون بر حفاظت در کنار توسعه تجاری است.

کلینتون، در زمان ریاست جمهوری خود، قطع درختان، جاده سازی و استخراج معادن در جنگل های توسعه نیافته را ممنوع کرد. مقامات ایالتی آلاسکا تقاضای تغییر در این قانون را کرده بودند زیرا معتقد بودند که این قانون مشاغل این ایالت را کاهش داده است.

سخنگوی وزارت کشاورزی ایالات متحده، که بر خدمات جنگل نظارت می کند در بیانیه ای گفت: "تصمیم دولت ترامپ در مورد قانون عدم ساخت جاده آلاسکا بحث برانگیز بود و با اکثریت افکار عمومی در سراسر کشور و در بین مردم این ایالت همسو نبود. "

مایک دانلیوی، فرماندار جمهوری خواه آلاسکا در توییتر وعده داد که از همه ابزار موجود برای مقابله با این اقدام دولت دموکرات استفاده کند.

دانلوی در توئیتر خود نوشت: "از گردشگری تا چوب، جنگل ملی بزرگ تونگاس در آلاسکا، فرصت های زیادی را برای ساکنین آلاسکا در اختیار دارد اما دولت آرزو دارد که آلاسکایی ها از کمبود شغل و رفاه رنج ببرند.

گروه های محیط زیستی از این تصمیم حمایت کردند و از دولت خواستند که این سیاست ترامپ را به طور کامل لغو کند.

منبع: Reuters

https://zistonline.com/vdcdj90j.yt0oj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما