تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 84648
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور حفاظت از محیط زیست، بوم شناسی و حمل و نقل طی اظهاراتی اعلام کرد که این کشور در حال پیشبرد پروژه هایی برای تولید برق در نیروگاه های تبدیل زباله به انرژی است.
سرمایه‌گذاری روسیه در پروژه‌های تولید برق از زباله
به گزارش زیست آنلاین، نقل از راشاتودی، سرگئی ایوانف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور حفاظت از محیط زیست، بوم شناسی و حمل و نقل طی اظهاراتی اعلام کرد که این کشور در حال پیشبرد پروژه هایی برای تولید برق در نیروگاه های تبدیل زباله به انرژی است.

ایوانف در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت: زباله هرگز تمام نخواهد شد. درست مثل جنگل، باد و خورشید است. امیدوارم خورشید خاموش نشود، باد همیشه خواهد بود. ما باید زباله سوز بسازیم تا زباله کمتر شود و انرژی پاک بیشتری داشته باشیم.

به گفته نماینده رئیس جمهور روسیه، این کشور می تواند با ساخت نیروگاه های تبدیل زباله به انرژی سعی در حل مسائل مدیریت پسماند خود داشته باشد.

ایوانوف گفت: پنج نیروگاه از این دست در حال ساخت است و روسیه 25 نیروگاه تبدبل زباله به انرژی دیگر احداث خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول، روسیه احتمالاً به صدها نیروگاه از این دست احتیاج خواهد داشت.

روسیه برخلاف چین که می گوید می خواهد تا سال 2060 آلایندگی کربن خود را به صفر برساند، هیچ هدفی را در ارتباط با انتشار گازهای گلخانه ای متعهد نشده است.

بر اساس آخرین گزارش چشم انداز انرژی شرکت بریتیش پترولیوم، در روسیه، گاز طبیعی تا سال 2050 به عنوان منبع اصلی انرژی باقی خواهد ماند.

سهم گاز از منابع انرژی اولیه روسیه قرار است در حالت معمول به 57 درصد برسد، در سناریوی سریع 48 درصد ثابت بماند و در سناریوی صفر خالص بریتیش پترولیوم برای 2050 تا 23 درصد کاهش یابد.

در عین حال، انتظار می رود که میزان تولید برق از منابع انرژی تجدیدپذیر در همه سناریوها، که به طور عمده توسط تولید انرژی باد هدایت می شود، رشد چشمگیری داشته باشد./تنسیم

https://zistonline.com/vdcjomeo.uqexxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما