تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 84617
زیست آنلاین: با آماده شدن جهان برای یک فشار بزرگ در زمینه مسائل زیست محیطی در اجلاس گروه هفت، از 100 خانواده ثروتمند انگلیس خواسته شده است نسبت به پرداخت 1 میلیارد پوند طی 5 سال آینده برای مقابله با شرایط اضطراری آب و هوایی و متوقف کردن تخریب طبیعت متعهد شوند.
درخواست کمک مالی از  صد خانواده ثروتمند انگلیسی برای مقابله با تغییرات اقلیمی
به گزارش زیست آنلاین، امروز (شنبه) هر یک از 100 خانواده ثروتمند انگلیس و 100 بنیاد خیریه بزرگ نامه ای دریافت خواهند کرد که در آن از آنها خواسته شده است بحران های آب و هوایی و تنوع زیستی را در اولویت تلاش های خیرخواهانه خود قرار دهند تا از بروز بلایایی که دیگر اقدامات خیرخواهانه آن ها را ممکن است به خطر بیندازد، جلوگیری شود.

در این نامه آمده است: "ما در نقطه ای خاص قرار داریم: بدون اقدام منسجم و رادیکال، روند فعلی رخدادهای آب و هوایی شدید، شرایط زندگی خصمانه و طبیعت بیمار، سرعت خواهد گرفت."

در این نامه مبلغ مشخصی درخواست نشده است، اما طبق اطلاعات گاردین، امضا کنندگان امیدوارند که تا سال 2025 بودجه را تا 1 میلیارد پوند افزایش دهند. در حال حاضر، فقط حدود 4 درصد از پول خیریه ها و بنیادهای بشردوستانه انگلستان برای اهداف زیست محیطی، از جمله تغییرات اقلیمی، هزینه می شود.

این نامه ادامه می دهد: "محیط زیست پشتوانه زندگی انسان است. با این وجود سیستم های انسانی که بطور جمعی ایجاد کرده ایم نظیر اقتصادی، صنعتی و حتی سیاسی در حال تغییر شرایط آب و هوایی ما هستند، گونه های هم نوع ما را به خطر می اندازند و سلامتی ما را کاهش می دهند. هر آنچه باعث می شود شما به آن اهمیت دهید و از قبل سرمایه گذاری کنید، بدون شک تحت تأثیر تغییرات اقلیمی قرار خواهد گرفت.

اکنون زمان آن است كه میلیاردرها قدم بردارند، زیرا امسال انگلیس میزبان اجلاس G7 و همچنین مذاكرات حیاتی سازمان ملل متحد برای آب و هوا به نام Cop26 در گلاسگو در نوامبر امسال است.

منبع: Guardian

https://zistonline.com/vdcfevdc.w6djyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما