تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 84566
آمار مرکز مطالعات پیو نشان می دهد بسیاری از آمریکایی ها مخالف کنار گذاشتن سوخت های فسیلی هستند.
آمریکایی ها مخالف کنار گذاشتن سوخت های فسیلی هستند
به گزارش زیست آنلاین، بر اساس آمار جدیدی که این مرکز منتشر کرده است نزدیک به دو سوم عموم مردم ایالات متحده مخالف کنار گذاشتن سوخت های فسیلی برای جلوگیری از تغییرات اقلیم هستند.

نزدیک به دو سوم آمریکایی ها یعنی 64 درصد می گویند باید ترکیبی از سوخت ها از جمله نفت، زغال سنگ و گاز طبیعی به همراه انرژی های تجدیدپذیر مورد استفاده قرار گیرد.

تنها حدود 33 درصد از آمریکایی ها با از رده خارج شدن کامل سوخت های فسیلی موافق هستند.

در گزارش این مرکز آمده است که هرچند آمریکا خود با مشکلات زیست محیطی دست به گریبان است اما چه دولت و چه بخش تجارت و بازرگانی در این کشور اقدامات بسیار کوچکی در جهت کاهش تاثیرات تغییرات اقلیم برداشته اند و به طور وسیع سیاست هایی را در پیش گرفته اند که به بدتر شدن تغییرات اقلیم کمک می کند.

مخالفت آمریکایی با استفاده نکردن از سوخت های فسیلی

این گزارش می افزاید که آمریکایی ها دوست دارند ترکیبی از منابع انرژی را استفاده کنند. این ترکیب شامل نفت و گاز و زغال است. آنها چندان حمایتی از کنار گذاشتن سوخت های فسیلی نشان نداده اند.

بخش بزرگی از آمریکایی ها، یعنی 60 درصد آنها، بر این باورند که وقتی صحبت از کاهش اثرات تغییرات اقلیم می شود افزایش مشاغل و رشد اقتصادی مهمترین دغدغه شان است.

در میان آمریکایی هایی هم که به تغییرات اقلیم اهمیت می دهند 68 درصد سیاه پوستان و 55 درصد اسپانیولی تبارها گفته اند که برایشان مهم است که این اقدامات درآمد جوامع را کاهش می دهد./ انرژی امروز

https://zistonline.com/vdciqwav.t1a5q2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما