تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 84534
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مجموعه آموزش هایی پیش بینی شده که به ماموران اجرایی محیط زیست استان تهران ارائه می شود که این آموزش ها کاربردی بوده و به آنها در انجام ماموریت های سازمانی کمک کند .
آموزش دفاع شخصی و رشته های رزمی به ماموران اجرایی محیط زیست تهران
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران فرهاد زندی با اشاره به آموزش هایی که کارکنان و محیط بانان درطول دوران خدمت انجام می دهند، گفت: لازمه به روز بودن و افزایش توانمندی کارکنان برای حضور فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتر، آموزش مستمر در تمام سطوح یک سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت موضوع حفاظت از مناطق تحت مدیریت و منابع طبیعی ضرورت آموزش را برای محیط بانان سازمان محیط زیست بیشتر می‌کند، افزود: از جمله این آموزش ها، آموزش های روانشناختی، نحوه بکارگیری سلاح ، دفاع شخصی و زندگی در شرایط سخت است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به درگیری های غیر عمد و عمدتا سهوی محیط بانان با شکارچیان متخلف و شکارکشان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست اشاره کرد و تصریح کرد: در این ماموریت ها عمده تلاش محیط بانان متمرکز به خلع سلاح متخلف بدور از درگیری و تیراندازی بوده و بدین منظور آموزش دفاع شخصی و رزمی می تواند در موارد خاص به کمک محیط بانان بیاید.

زندی ادامه داد: دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان استان تهران از امروز یکشنبه 9 خرداد آغاز شده و به مدت 6 روز ادامه دارد که در این دوره 60 نفر از ماموران اجرایی زیر نظر مربی تایید شده تربیت بدنی آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

https://zistonline.com/vdcdok0j.yt0os6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما