تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 84474
وزیر نیرو اجرای پروژه های بزرگ آب و فاضلاب در استان هرمزگان را یکی از ثمرات یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور دانست.
آب شیرین کن ها تولید آب را با اطمینان خاطر همراه کرده است
به گزارش زیست آنلاین، رضا اردکانیان صبح امروز(چهارم خردادماه) در مراسم بهره برداری از پروژه های آبرسانی هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس افزود: شرکت های آب و فاضلاب روستایی بیش از سه دهه فعالیت داشت که فرصت پرداختن جدی به بحث فاضلاب در این سیستم میسر نشد اما با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی این مهم محقق شد و امروز شاهد به ثمر نشستن طرح بزرگ جمع آوری فاضلاب روستایی در تیاب هستیم که یکی ثمرات این توجه در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد با تجمیع همه منابع و چابکی بیشتر مجموعه مجال بیشتری برای توجه به روستاها پیش آید.

وزیر نیرو، افتتاح سه پروژه آبرسانی و فاضلاب در هرمزگان که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت به عنوان سه گام ارزنده یاد کرد که مردم شهرستان های بشاگرد، میناب و بندرعباس از آن بهره مند شدند.

به گفته اردکانیان، افتتاح پروژه آبرسانی از سد سهران به گوهران و ۱۳ روستای مسیر، افتتاح آب شیرین کن مهدی آباد و افتتاح تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب تیاب را حاصل تلاش های انجام شده مسئولان هرمزگان دانست که در شرایط سخت به بهره برداری رسید.

وی اتکای هرمزگان بویژه شهر بندرعباس به منابع آب شیرین کن ها را یک اقدام ارزنده دانست و عنوان کرد: اجرایی شدن این سیاست باعث شد تا آب مورد نیاز جمعیت زیادی از هرمزگان در شرایط خشکسالی با اطمینان بالایی تولید شود.

وزیر نیرو در پایان از تلاش های استاندار هرمزگان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز بصورت ویژه تقدیر کرد./ایسنا

https://zistonline.com/vdcgtt97.ak9tu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما