تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 84461
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک گفت: برای اینکه در سال جدید استراتژی منطقی تری داشته باشیم، باید مجوزهایی که در دو سال گذشته از این کمیسیون صادر شده، مورد بررسی قرار گیرد.
بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک
به گزارش زیست آنلاین، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک اظهار داشت: چند تیم به صورت مستند، تمامی مصوبات را بر اساس اینکه تا چه میزان اجرایی شده، بررسی کنند تا بتوانیم یک گزارش تحلیلی مناسب در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: باید شرایط و زمینه را به گونه ای فراهم کنیم تا در سالی که به عنوان رفع موانع از آن یاد می شود، گام های موثری برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مورو شهرستان ری عنوان کرد: در شهرستان ری که مصوبه محیط زیست و هم اشتغال را داشته ایم تا به عنوان یک قطب در استان به آن توجه ویژه کنیم.

چراغعلی با بیان اینکه افرادی که واقعا به دنبال تولید هستند، می توان با رعایت ضوابط و مقررات به آنها کمک کنیم، گفت: کار این افراد باید با سرعت بیشتری انجام شود و تلاش کنیم تا کارهای خودمان را به نحو مطلوب در این کمیسیون جلو ببریم تا مشمول برخی موضوعات زمان و تغییر جابه جایی های مدیریتی نشویم./استانداری تهران

 

https://zistonline.com/vdccs0q4.2bq0e8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما