تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84445
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مهم‎‌ترین مشکل هوا در عسلویه و کنگان مشعل‌سوزی (فلر) و بوی نامطبوع است که پیگیری‌های لازم برای حل این مشکلات در دست انجام است.
به گزارش زیست آنلاین، فرهاد قلی نژاد به رسانه‌ها اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارس در جنوب استان بوشهر از مناطق مهم اقتصادی کشور به شمار می‌رود که برای حفظ توسعه پایدار پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیست و تامین سلامت شهروندان، توجه به قوانین محیط زیست و انجام اقدامات پیشگیرانه در این منطقه ضروری است.

وی بیان کرد: تا پیش از این نیز انبار روباز گوگرد یکی از منابع آلاینده محیط زیست عسلویه و از نگرانی‌های مردم این شهرستان و اداره کل حفاظت محیط زیست بود.

 قلی‌نژاد ادامه داد: در این زمینه با ورود دادستان عسلویه و تعیین ضرب‌الاجل دوماهه برای مسئولان جمع‌آوری و گوگرد به انبارهای مکانیزه انتقال یافت.
وی اضافه کرد: حل مشکلات زیست محیطی در عسلویه و کنگان از اولویت‌های مهم سازمان حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود:  امیدواریم با اجرای طرح جامع کاهش و رفع آلودگی‌های محیط زیست مصوب هیات دولت و کارگروه ملی کاهش آلودگی‌های محیط زیست با همکاری بین مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محیط زیست و دادگستری آلودگی‌های محیط زیست در مناطق جنوبی استان به کمترین میزان ممکن برسد./ایرنا

https://zistonline.com/vdcene8v.jh8eei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما