تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 84338

کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری در مزارع بادی توسط انگلیس

انگلیس در سال 2020 13 میلیارد یورو در این بخش سرمایه‌گذاری کرد
انگلیس سال گذشته با سرمایه تقریبی 13 میلیارد یورو (11.2 میلیارد پوند) در رتبه‌بندی اروپا در بخش سرمایه‌گذاری مزارع بادی مقام اول را کسب کرد.
کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری در مزارع بادی توسط انگلیس
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از Energy Live News، طبق گزارش‌های جدید سازمان باد اروپا(WindEurope) برآورد شده است در سال ۲۰۲۰ اروپا به مبلغ 43 میلیارد یورو (37.3 میلیارد پوند) در مزارع بادی جدید سرمایه‌گذاری کرده است، که این مقدار دومین میزان بالاترین سالانه ثبت شده سرمایه‌گذاری است.

داده ها نشان می دهد که این مبلغ نسبت به سال ۲۰۱۹، 70 درصد افزایش داشته است.

تجزیه و تحلیل‌ها نشان می دهد که پروژه های بزرگ، توسط بانک‌های داگر در انگلیس و Hollandse Kust Zuid در هلند، حمایت مالی می‌شوند.

حدود 17 میلیارد یورو (14.7 میلیارد پوند) برای مزارع باد در خشكی هزینه شده كه این مبلغ 13 گیگاوات ظرفیت جدید را پوشش می دهد در حالی كه 26 میلیارد یورو (22.5 میلیارد پوند) برای 7 گیگاوات ظرفیت باد جدید دریایی هزینه شده است.

جیلز دیکسون، مدیر ارشد اجرایی WindEurope، اظهار کرد: انرژی باد علی رغم همه گیر شدن ویروس کرونا، همچنان یک سرمایه گذاری جذاب بوده است. با توجه به وجود مکانیزم های مناسب تثبیت درآمد، سرمایه کافی برای تأمین مالی باد وجود دارد.

وی همچنین افزود: این تأیید می کند که انرژی باد کاملا برای حمایت از بهبود اقتصادی اروپا از کوید قرار گرفته است. هر توربین جدید 10 میلیون یورو (8.6 میلیون پوند) فعالیت اقتصادی در اروپا ایجاد می کند.

وی در ادامه گفت: گسترش انرژی باد پیش بینی شده در برنامه های ملی انرژی و آب و هوا می تواند تا سال 2030 150،000 شغل جدید ایجاد کند./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcfcmdc.w6djmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما